Minne lähtisit etelänlomalle viisi henkisen perheen kanssa elo-syyskuussa? Matkassa mukana 2 aik., 2 teiniä ja vauva.

Suosittele edullista hyvää, mukavaa lomakohdetta tällaiselle perheelle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2011 - 17:43

Ehdottomasti Espanjan Cadiz.

1.Lyhyt lentoaika.
2.Paikka on edullinen / ei liiaksi turismia.
3.Turvallinen mennä ja kulkea iltaisinkin.
4.Ei korkeuseroja,eikä rappusia; liikkuminen rattaiden kanssa helppoa.Jopa busseihin helppo mennä rattaiden kanssa.
5.Yöt hiljaisia!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2011 - 17:19

Kreetalle ja siellä Hanian lähettyville. Esim. Platanias, Agia Marina jne. Löytyy jokaiselle jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 17:38

En voi olla suosittelematta Gran Canariaa, sillä siellä on mielestäni kaikkea mahdollista mitä lomalla tarvitsee! Kaikista parasta on klima joka ei ole liian kuuma pohjolan asukeille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 18:56

Rodos, siellä paljon tekemistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 00:19

Välimeren pohjukassa voi silloin olla liian kuumaa.
Joten joko manner Espanjan Torremolinoksen seutua tai Kanarian saaret ja siellä mielikohteeni Teneriffan ja Puerto de la Cruz.
Ne on molemmat pieniä "normaali kaupunkeja" vanhaa ja uutta, eikä vain pelkkiä hotelleja. Löytyy sekä halpoja ja kalliita hotelleja.
Teneriffalla on Loro Park, Teide, vehreä Orotava laakso Santa Cruz, ja monia muita lomakohteita kierreltäväksi. Kanarialla on silloin yleensä sopiva lämpötila. Eteläosissa (Playa de las Americas ja Los Cristianos) yleensä sateettomampaa, mutta... www.teneriffa.suomalaisille.com/
maps.google.com/maps?q=Tener...=h&z=9
Kaikki tietysti suosittelee omia mielikohteitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 04:22

Aivan ehdoton paikka Espanja ja siellä Salou. Siellä on todella iso huvi-/vesipuisto Port Aventura.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 06:52

Manner-Espanjassa joku kiva paikka. Lyhyt lento ja edullista. Paljon nähtävää jos haluaa vähän katsella ympärilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 08:31

Kreikan kaikki kohteet hyviä. Siellä myös todella tykätään pienistä lapsista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 08:52

Hanian seutu tulee mieleen tai sitten Rodoksen Faliraki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 11:33

Turkkiin,Alanya :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 02:35

Tuli mieleen Fuengirola.
Lennot saattaa löytyä hyvinkin halvalla jos on mahdollista joustaa päivissä ja lentää halpalennoilla.
Kaupunkiin pääsee matalalattia junalla suoraan lentokentältä ja esim. Nuriasol-hotellissa on mukavia kaksioita n. 40€/päivä.
Uimarantaa on seitsemän kilometriä ja retkikohteitakin löytyy tarvittaessa.
Elokuussa on kyllä ehkä vähän turhankin lämmin. Niin kyllä varmaan muissakin kohteissa Etelä-Euroopassa.
Eivätkö teinit ole ehdottaneet itse mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 09:35

Minäkin kallistun Espanjan Saloun kannalle. Lennot Barcelonaan ja majoitus hotelliin tai Interhomen kautta. Itse majoituin hotellissa, mutta tuttavani vuokrasivat Interhomen kautta Saloun vanhasta kaupungista asunnon. Matkatoimistot tekevät myös matkoja, mutta ovat kalliimpia kuin itse järjestetty. Barcelonasta junayhteys Salouun n. 100 km., mutta matka taittuun nopeasti.

Portaventura ja vesipuisto ovat taatusti murkkujen mieleen ja viihtyypä siellä aikuinenkin (ainakin minä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2011 - 21:19

Minä suosittelisin Bulgariaa. Edullinen ja lapsia huomioiva maa matkailussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:06

Johkain päin Espanjaa. Meillä on ihan sama probleema kuin sinulla. Jos vaavi on mukana kannattaa panostaa hotelliin.