tsiikaatko netistä monacon ruhtinaan häitä?miksi ääni on jäljessä tv:stä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.07.2011 - 21:17

Enpä katsonut, mutta olen huomannut kotona kun kahdessa huoneessa on telkkarit, niin eipä tule lähetys stereona - eli toinen laahaa perässä. Taitaa olla tuo satelliittiaika joka on syypää tähän.

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi. olit ehkä asiassaoikeilla jäljillä.terv oski napsussa aloittelija

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2011 - 18:46

En tsiigaa,mutta oli pakko käydä tsekkaamassa.Mun kuulolaite skulaa kyllä mainiosti,ääni ja kuva synkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 19:46

eipä ollut aikaa katsella telkkaria ( eikä muuten nettiäkään), mutta eikös huomenna tule jotain pätkiä / koosteita tms, jos silloin ehtisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:37

Kyllä katsoin ja kaikki kulki samaan tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 22:27

en , mut jos tuo on suora lähetys niin kestää vähän aikaa että se ääni tulee perässä

Lisätty: 02.07.2011 - 23:27

koska monaco on aika kaukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 23:01

En ole tv:n äärellä ja nettitikkukin takkuaa, joten katsomatta jää. En kyllä edes ole näistä häistä erityisen kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 08:54

Ei oltu tv:n äärellä eilen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:24

En tsiikannut kuin sen verran telkkarista, mitä lauantai-iltana uutisissa näyttivät. Morsian oli kaunis mutta suukko kyllä ihan mitäänsanomaton....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 11:08

Netissä on paljon muutakin parempaa tekemistä kuin häiden katsominen. En tsiikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 15:01

Katsoin TV:stä joten en tsiigaa netistä. En koskaan mitään netistä vaan TV:stä kun niitä kerran taloudessa on.