Katsooko kanssasisareni Monacon häitä tänään. Ja onko yhtään rohkeata miespuolta, joka tunnustaa katsovansa romantiikkaa?

Tiedän, että moni on mökkimaisemissa ym. kemuissa, joita järjestetään ympäri Suomen.
Minäkin olisin mennyt Hattutemppu tapahtumaan tänään, mutta kyllä tuo kuumuus
esti sen.

Lisätty: 02.07.2011 - 20:38

Kyllä oli upeat häät. morsian oli tosi kaunis.

Avainsanat: monacon häät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2011 - 09:01

Katsoin kyllä maalla ja vilkuilin myös Ranskan TVn lähetystä välillä. Meillä on lautasantenni joten kanavia löytyy. Mieheni ei ole kiinnostunut tuollaisista.
Morsian jännitti tosi paljon mutta senhän ymmärtää, asiaan vaikutti myös se etti osaa ranskaa kuin auttavasti, olen ymmärtänyt.

Lisätty: 04.07.2011 - 14:48

Noihin häihin en romatiikkaa kovin vahvasti edes yhdistänyt, ajatellen taustatekijöitä.

Lähteet:
liiketoimintaa?

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille. Hienot ja kalliit häät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2011 - 15:55

Koetan toipua viime yön yövuorosta. Hiottaa ja väsyttää. Johtunee sähköisestä ilmasta, mutta vieläkään täällä ei ole ollut ukkosta..eikä sadetta. Pitää mennä rantasaunalle kylpemään ja alkaa tekemään mansikkakakkua huomiselle. En taida viitsiä telkkaria avata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:23

Ahaa,nytkö niitä tulee,tuskin viitsin edes avata tvtä.Ei kiinnosta,nuori kaunis nainen *joutuu*vanhalle laiskanpulskealle miehelle.Lycka till!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:49

En katso kesällä TV:tä ollenkaan, joten kyllä jää nyt häähumut väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 19:54

en katsonut telkkaria siihen aikaan, enkä vieläkään. muita hommia oli tälle päivälle varattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:59

Pikkupätkiä näin kirkosta ja vieraita. Pitää katsoa koste, koskahan se tulee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 21:58

Harmittaa, kun en nähnyt.Tarttee uusinta katsella sitten huomenna typistetyssä muodossa.

Olin anopinkokelaan pirskeissä.Hänellä ja puolisollaan oli 30v hääpäivä,tosin itse puhuivat kolmekymmentävuotisesta sodasta.... :) Ei ihan niin suuren mittakaavan juhlat, kuin Monacossa, mutta komeat kemut kuitenkin!

Lahjaksi saivat minulta ja pojaltaan Saimaan risteilyn ruokineen . Taisivat tykätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 23:01

Kyllä minä katsoin ainakin osaksi. Sitten menin kanalta toiselle .Taasen välillä katsoin. Morsiain on komea ja kaunois. Olympia uimari.Voi että taasen 20v,tta mies vanhempi. Mitä tämä elämä oikein on. On muuttunut ajoista jolloin mies sai olla korkeintaa 4-5,v.tta vanhempi.Pusut meni kyllä ihan ohi suun. Olisin odottanut Albertilta kunnon pusua vaimolleen.Eikä mitään fuskia.Pussata täytyy kunnolla.
Kiva seurailla uutisia.Tuli kuule Diana mieleen kun morsiain niin kaunis ja nuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 08:51

Televisio ei ollut auki koko päivänä...
Keskiajanmarkkinat, ja omat lapset perheineen veivät eilisen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:26

En katsonut häitä vaan vietin aikaani rakennushommisa, tosin lähinnä siellä työmaan siistimis- ja tuömiesten ruokkimispuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 11:07

En kyllä paljon tuollaisia tapahtumia katsele. Mitä sitten uutisten lomassa tuli katkelmia katseltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 03:20

Televisiosta seurasin, kun ei tullut kutsua, vaikka maassa juuri vierailinkin.
Toiseksi onnettomin morsian, mitä olen häissä nähnyt. Onnettomin oli niissä joissa itsekin olin paikalla. Sulhanen soitti Italiasta, että "hän vähän myöhästyy". Oli lähtenyt kotimaastaan Iranista hiukan liian myöhään. Hyvät pidot kyllä muuten olivat ja väkeäkin satamäärin. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, kuten varmaan myös Monacon häissä, joissa sulhanen sentään oli fyysisesti paikalla, vaikka henkisesti tuo kuvitteli varmaan olevansa vain tylsissä pakkopullaedustusjuhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2011 - 21:15

Kotimaisemissa olin, mutta ei minua nuo oikein hetkauttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:02

Katsoinhan minä, mutten ole miehen puoli. Morsian oli kaunis.