Olen menossa ensi ma leirille. Minua jännittää liikaa, miten pääsisin siitä eroon? En halua että minulla tulee siellä huono-olo...

Leirijännitys,sen seuraumuksena paha-olo ja pyörryttävä olo,miten eroon tästä :(

Avainsanat: leiri jännitys paha olo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2011 - 14:22

Minä olin nuorena kova jännittämään. Ja se loppui siihen, kun lakkasin miettimästä, että mitä muut ajattelevat minusta. Tämä on minun elämä ja käytän sen parhaaksi katsomallani tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2011 - 13:25

Kyllä se jännitys lakkaa kun olet leirillä ja tutustunut toisiin kavereihin..
Rohkeasti vaan mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 14:21

Hengitä rauhallisesti,älä panikoi.Ajattele,että kaikkia jännittää jonkun verran,toinen peittää sen ja toinen ei...Pidä hauskaa,siellä on aina kivaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 15:48

Menet vain mukaan, etkä ajattele itseäsi, kukaan ei huomaa, että jännität ja toivottavasti leiri ottaa
viimeisetkin jännityksen tuskat poies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:48

Leirillä on mukavaa, itse lapsena kävin tosi paljon kesäleireillä ja aina sai uusia kavereita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 19:57

lapsena olin joskus leirillä, ja olihan lystiä vaikka oli kyllä ikävä kotiinkin.
älä turhia mieti ja jännitä, kaikki menee ihan varmasti omalla painollaan ja hyvin.
hauskaa leirielämää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 22:36

no tota.. meditointi vois auttaa :D(ehkä)..sehän on sitä mielen tyhjentämistä. kato : fi.wikipedia.org/wiki/Meditaatio

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Meditaatio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 23:06

Älä mieti asiaa turhaa. Kaikki järjestyy kun sinne menet. Turhaa sellainen. Asennoidu ja tee jotain mikä kuluttaa aikaasi muuhun kun ajattelemiseen. Leiri on kiva paikka olen itsekkin siellä ollut ja muistan kun meinasi housuun tulle jännitin niin kamalasti. Mutta sitten en enään.Mikä siinä niin jännittää mieti. Onko se ollenkaan sellaista mitä kannattaa jännittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 23:11

Tee mielikuvaharjoittelua ennen leirille menoa. Näe itsesi rentoutuneena siinä tilanteessa, missä yleensä jännität. Tee tästä toistoja.

Yritä olla ajattelematta ja jännittämättä leiriä. Mieti sen sijaan myönteisiä asioita mitä leiri tuo sinulle tullessaan. Ajatellessasi myönteisesti leiristä ja itsestäsi siellä osanottajana luot tilaa myönteiselle kehitykselle.

Negatiivisuus ja pelokkuus vetävät negatiivista energiaa mukanaan. Joten Positiivista ajattelua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:28

Mene vaan leirille ihan omana itsenäsi, ja muista että muitakin leiriläisiä alussa hiukan jännittää. Kun pääset paikan päälle, jännitys varmasti häviää itsstään. Mukavaa ja rentoa leiriä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 11:05

Kyllä se jännitys aikanaan häviää. Ensi kerralla olet jo kokemusta rikkaampi ja jännitys on tipo tiessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 14:46

Jos olet jännittäjätyyppiä, yritä olla ajattelematta koko asiaa eli leiriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2011 - 21:14

Tiedän tunteen - minäkin jännitän joitain asioita liikaa. Mutta uskoisin että kun sinne pääset, niin pian huomaat miten mukavaa siellä on ja uudet kaverin ihan kivoja tyyppejä. Tsemppiä.