Huomenta napsulaiset? Miten vietät tämän kauniin kesäpäivän?

Itse tässä teen lähtöä Vuolenkoskelle kalan myyntiin..Sillellä sellainen tapahtuma,että valitaan kylähullu.
Illasta käytävä sairaalassa katsomassa miestäni..kun selkäleikaus ei mennyt hyvin..eilen tehtiin uusi leikkaus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2011 - 07:49

Hyvää huomenta!Toivottavasti uusi leikkaus onnistui.
Käymme vanhan kirjallisuuden päivillä Sastamalassa.Se tärkein tapahtuma tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2011 - 06:59

Aamu-uinilla käyty, mittari näyttää jo + 25.3 ihanan virkistävää.
Kauppaan heti kun aukeavat ja sitten jatkettava mattopyykkiä, se onkin oikein hyvää puhaa näin helteiselle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 07:53

Taitaa mennä aamupäivä pakatessa, puolen päivän jälkeen lähtee bussi Helsinkiin, ja huomenaamuna varhain lähtee lomalento kohti Makedoniaa.
Toivotaan, että miehesi selkäleikkaus onnistui toisella kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 08:03

Liisukalle onnea kalatorille ja miehen leikkauksen onnistumiseen.
Pitäs alkaa vähän imuroimaan ja pyyhkäisemään lattiiaa, eipä sitä
paljon ytyä nyt muuhun ole kun on niin läkähdyttävän kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 09:40

Kotonahan tämä päivä menee rästitöitä (esim. pyykinpesu) tehden, grillaillen ja elämästä nauttien, sillä saadaan piiiittttkääässtäää, piiitttkäääässsstäää aikaa olla kahdestaan rakkaan ukkokultani kanssa poikamme lähtiessä noin tunnin kuluttua kaverinsa luo yökylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 10:44

Altaassa kävin uimassa. Nyt valmistaudun pihalla lekotteluun, otan kirjan ja menen keinuun lukemaan ja välillä käyn altaassa vilvoittelemassa, grillataan lihaa ja salaattia teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 13:32

Pojan perhe tuli meille pyykkitupaan jo kukon laulun aikaan, kun heillä hajosi pesukone...
Miniä laittoi minulle upeat geelikynnet ( elämäni ensimmäiset)

Jos tulee virheitä pitää totutella näihin...
Nyt menemme kälyni kanssa Keskiajanmarkkinoille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 14:24

Äh tuota varjossa. Tämä on minulle liian lämmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 15:57

Yövuoron jälkeen nukuin iltapäivälle ja olen vieläkin vähän pöllämystynyt..tyypillistä yökölle. Tämä päivä menee haahuillessa. Jos kävisi rannassa kylpemässä ja lueskelisi illan, kun isännällä on veli vieraanaan ja en viitsi heidän törinöitään kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:47

Lapset lähtivät isänsä kanssa reissuun, niin ilta kuluupi pihagrillillä naapureiden kera grillaten. Koiran kanssa tehty pari lyhyttä lenkkiä, kuumuus vaivaa koiraa ei niinkään minua. Naapurin kissa täytyy käydä ruokkimassa (ovat reissussa) ja lisäksi on tuttavan pari kissaa myös ruokittavana, joten kissoja riittää omien kolmen kisun kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 23:09

Päivät menee melkein suhkussa käynnillä.On niin pirun kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:29

Rakennustyömaalla hääräten, onneksi on järvi vieressä joten välillä voi pulahtaa sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 11:03

Pikkupuuhastelua mökkipihalla oli. Keittokatoksen kate uusittiin 34 asteen lämmössä. Hiki tuli ja jano oli. Onnistuttiin kuitenkin aherruksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 13:09

ukkonen ja sade riehui Seinäjoella eteläpäässä eilen, sadetta pitelin ja ukkosta pelkäsin ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 16:48

Vietimme sen tytön ja pikkumiehen kanssa Suur-Hollola ajoissa. Aivanihana ja oikeesti tulikuuma päivä. Hiki virtasi,mut en valita :) Ihana päivä ja aurinkorasvaa nahkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2011 - 21:10

Minä pestin peräkärrn auton perään ja lähdin hakemaan maa-ainesta pihalaattojen alle.
Sainkin kuormani tuotua ja patioiden keskustan tehtyä. Siinä tuo päivä meni. Illalla kävin laulukaverini luona laulamassa.