Miten suojaudut hyttysiltä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 22:28

Huiskimalla. Joskus harvoin pyyhkäisen sitä Ohvia...mutta se on niin kamalan hajuista. En ole mitenkään herkkä itikan pistolle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.07.2011 - 21:53

Älä sinä etelän eukko huio - käytä Ohvia. Sitä olen ohjetta olen noudattanut, ja se on pätenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 21:55

En mitenkään, tunnen silloin tällöin kun imukärsä työntyy jonnekkin syvälle ,silloin läjähtää.Laitoin yhden kerran vanhaa jotain offia ei tehonnut.Tulin siihen tulokseen että turhaan eivät nuokaan eliiöt imeskele, hyvää tahtoovat.Että olkeepahan hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:28

Välillä hyttysmyrkkyä, välillä antihistamiinia kutinaa rauhoittamaan, kun oikein on purtu paukamille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:34

Ohvia on tullut suihkuteltua. Puremiin sitten jotain ulkomaan salvaa. Pitäisi kaiketi kokeilla nyt sitä uutuutta - hyttysranneketta. Naapurini oli tilannut netistä ja väitti tuotteen toimivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:42

Mulla on Etonoa ja varmuuden vuoksi Punkkisprayta kaiken aikaa mukana siis kasvimaalla,koekmuksesta Antihistaminiakin väskyssä,jos ne iskee pahasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 00:50

Pakollisena lääkkeenä antihistamiinia ja hajutonta "ohvia" .
Mökillä usein savuaa joko tulet, taikka hyttyskynttilät tai molemmat.Eivät sitten niin liiku ja lentele pihapiirissä...
Tietysti vaaleita vaatteita kun suosii, eivät niin kovin kiinne edes iske.Niin ja joo.Teepuuöljy on hyvä hyttyskarkotin.Vaikkei myrkyllistä olekaan.Tuoksuupi iho ihan hyvälle, kun sitä sipasee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 06:52

Ohvia en allergian takia voi iholle laittaa joten sitä en käytä.
Läiskiminen ja huitominen menee myös liikunnasta, joten se on ollut käytössä.
Pitänee tunnustaa.. että on sellainen "sähköinen" kärpäslätkäkin tarpeenvaatiessa käytössä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 08:00

Malla metsän keskellä pitkähihaista ja vartista päälle.
Pieni suihkaus paljaaksi jäävaälle iholle, siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 09:29

etono hyttyskarkote joka käy myös lapsille ja on tehokas.
apteekista tarttui vielä mukaan hyttys-ässä, mutta onpas vaarallinen aine, nyt vasta luin käyttöohjetta.
varoitukset hyttys-ässän ohjeissa:
" helposti syttyvää. ärsyttää silmiä ja hengityselimiä. varottava kemikaalin joutumista silmiin. säilytettävä lasten ulottumattomissa. syöminen, juominen ja tupakointi kielletty kemikaalia käyettäessä . valmisteen pitkäaikaista käyttöä samoille ihoalueille tulee välttää "

luulenpa että vältän hyttys-ässä karkotteen käyttämistä. vaikkakin on EU-direktiivien mukaisesti DEET:tä sisältävä ja on hyväksytty hyttyskarkoitteissa käytettäväksi. ( DEET=N,N-dietyyli-meta-toluamidi ).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 13:18

Eipä tarvitse suojautua, hyttyset eivät pidä minusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:07

no mää käytän hyttyskierukkaa joka sauhuaa koko
ajan .ei tarvi huitoa.ja kyllä pysyy ötökät poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:43

Eipä ole tarvinnut suojautua hyttysiltä, ei ole mun reissuilla tullut vastaan, ei edes Tuurissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 22:31

no hyttysmyrkyllä .....mutta silti sain 38 hyttysenpistoa tänä kesänä (älkää kysykö että oonko vähän väsyny ;DD)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:32

Offia roll-on -pullosta, terassilla ja parvekkeella tarvittaessa polttelen sitruskynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 11:01

Hyttyset ja minä ei olla kavereita keskenään. Kiertävät kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 12:34

Vältän menemistä ulos!
Offia en laita, tulee pahemmat seuraukset kun hyttysen puremista konsanaan, eli en halua allergista reaktiota. Offin hajukin on ihan kaamea. Onneksi hyttysiä ja sääskiä ei ole liion kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:01

Täällä on niitä iltoisin paljon, laitan Offia. Ei niille muuta karkotetta ole. Vältän kyllä paikkoja jossa on paljon ötököitä.