Moi! Onko kellään tietoa siitä, kuinka monelle hengelle pystyy äkkilähtömatkan esim. Kreikkaan tai Kyprokselle varaamaan täältä?

Läheskään aina ei lue kuinka monta paikkaa on kyseiselle matkalle jäljellä.. Meitä olisi ainakin 8 henkeä lähdössä. Onkohan mahdollista varata äkkilähtö niin monelle hengelle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.07.2011 - 21:52

Kannattahan laittaa paikkamääräksi sen luvun mitä on lähdössä. Sittenhän sen näkee löytyykö. Jos ei onnistu, kysy matkatoimistosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 21:17

Jossain alle kymmenessä kulkee raja, voi olla kuuden kieppeillä. Kannattaa soittaa matkatoimistoon, mikäli mahdollsita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 21:34

varmaankin matkanjärjestäjä osaa vastata tuohon kysymykseen parhaiten.
näkyy ainakin Napsun äkkilähdöissä olevan jäljellä oleva paikkamäärä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:40

Kokeile,laita henkilöluku ja seuraa mitä systeemi kertoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 23:47

Mitä tarkoittaa täältä? Napsusta tuskin voit varata yhtään paikkaa. Mutta täältä löytyvien linkkien kautta on paljon mahdollista.
Kyllä kaikki anonyymokset varmaan mahtuu mukaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 13:24

Matkatoimisto kyllä kertoo tgtuon, ja mitä on jossain hotellissa jäljellä sehän tuon määrän hallitsee..
Soitto matkatoimistoihin vaan ja kysymään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:42

Kysyppä matkatoimistosta, niin ne kyllä kertovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:33

Kokeilemalla se selviää, kyllä ruutuun tulee ilmoitus, jos paikkoja ei ole niin paljon kuin yrität varata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 08:56

Kyllä se raja on huomattavasti alle 10, olisko 6, veikkaan. Koskee myös vakiohintaisia. Kokeile, systeemi ilmoittaa jos ei onnistu. Äkkilähtöhän täytyy maksaa heti.
Mutta kaikki vapaat paikat eivät kaikilla matkanjärjestäjillä asiakkaalle netissä, sen olen huomannut joskus kun paikat on ollut loppu ,mutta kun olen soittanut, on pari paikkaa löytynyt.