Käytätkö tätä palvelua?

www.ekoodi.com/

Avainsanat: e-koodi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 22:30

Joskus mielenkiinnosta olen sivuja vilkaissut. Kyllähän meidät on kyllästetty enemmän tai vähemmän lisäaineilla. Ilmankos eletään niin vanhoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 21:16

En ole käyttänyt. Yritän mahdollisuuksien mukaan välttää ruoka-aineita, joissa on lisäaineita. Usein se ei kuitenkaan onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 21:58

Eipä ole tullut käutettyä. Aika hyviä tietoja olisi.Taasen vähän viisaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:07

Hurjatan tavoin minäkin yritän karttaa lisäaineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:27

Eipä ole tullut käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:43

Kaikki E-koodit on pahasta,mahdollisimmman vähän E-kirjaimia tuoteohjeissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 00:56

En ole tutustunut.
Yritän suosia selkeitä ja puhtaita makuja / tuotteita.Valmiita ruokia vältän ja yritän tehdä mahdollisimman paljon itse, niin tiedän, mitä edes suurinpiirtein syön.
Tänään maustoin pojan onkimaa haukea ja paistoin pannulla.Seuraksi vihanneshöystöä; omasta maasta porkkanat sun muut juurekset.Sitruunaa kastikkeeksi.Selkeää, helppoa ja suht vähärasvaista :) Nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 06:49

Pyrin ostamaan luomua ja "vanhat" tutut tuottet tarkistettu lisäaineista.
Jos tulee uusi tuoten eteen, niin tarkistan kyllä E-koodit ja harkitsen sen mukaisesti ostanko tuotteen
Harvemmin kaupassa tosin olisi aikaa surffata netissä jokaisen tuotteen kohdalla tehden tarkistuksia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 08:01

ei kuulu valikoimiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 09:39

Eipä ole tullut vielä ennen vastaan , kiitos linkistä! Yritän kyllä jo ostaessa katsoa tuotteiden sisältöä ja sitten valita , mutta tämä on hyvä mistä saa jo pikkuisen osviittaa eri lisäaineista!
Sitähän emme tiedä mitä aineita käytetään viljelyn yhteydessä ja onko ne luomua vai ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:41

En ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:43

En ole käyttänyt. Kiitos linkistä ja vinkistä.

Glutamaattia varon käyttämästä (E 620-625).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:36

Täytyypä kokeilla, kun tuon vinkin annoit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:58

En aiemmin, mutta nyt käytin. En ole tiennyt tuosta ollenkaan.