Käytätkö koskaan pölynimurin pussia uudelleen?

Minulla aina välillä loppuvat pussit kesken, ja kaupat ovat kaukana. Pölynimuripussin voi leikata toisesta päästä auki, tyhjentää roskikseen ja ravistella huolellisesti. Sitten pussi suljetaan takaisin jeesus-teipillä ja nitojalla. Pärjää hyvin seuraavaan uuteen pussiin.

Avainsanat: pölynimurin pussi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 19:26

Hieno idea Hurjatta, nyt alkoi mummon rahat kertymään. Tuota konstia kokeilen heti kun pussini
imurissa alkaa täyttyä. Olen vähän sellainen hamsteri, että tyttäreni joskus nauraa, kun minulla on
WC.kin ovi pielessä lappu sammuta, tahtoo usein jäädä palamaan, mutta silmäni osuu siihen siniseen
lappuun, niin käsikin eksyy sammuttamaan valoa.Kyllä tuo Sinun kikkasi on varteenotettava, ainoa huono puoli on sen tyhjentäminen, kun se pölyää niin kovasti. Kokeilen, vaikka pusseja olisi kaapissa.

Lisätty: 13.07.2011 - 10:25

Kiitos käyttäjille valinnastanne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 18:59

Voipa hyvinkin toimia,en ole edes suunnitellut.Just tänään vaihdoin uuden ja tekee tosi "kasettipussin";helppo roskiin heittää!

Lisätty: 01.07.2011 - 22:48

Käytössä Mielen Cat&Dog-imuri,tekee niin kompaktin roskapussin,että säälittää heittää roskiin ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:01

Kertakäyttöisiä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:03

Meillä on keskuspölynimuri nykyään, mutta ennen vanhaan joskus käytin tuota sinun kikkaasi kun olin unohtanut niitä pusseja ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:28

Mulla on nykyään imuri, johon ei tartte pusseja, säiliö tyhjätään, kun täyttyy ja suodatin vaihdetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:05

No en ole kyllä käyttänyt.Enkä usko,että "pelittäisikään" meidän imurissa.Kiva sitten siivota sotkua imurin sisästä....Joo.Olen ennemmin imuroimatta, jos ei pusseja ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:13

joskus muinoin kyllä enää en, mulla on imuri jonka hinta monilla auto minulla on Kirby imurina!

keskustelu.suomi24.fi/node/2922583

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:28

En käytä uudelleen, sillä pölyimuripussien tilaaminen onnistuu netissä. En koskaan kaupassa muista mallia ja tilaamalla ainakin saan juuri oikeanlaiset: www.pussit.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.07.2011 - 20:51

Joskus on ollut pakko käyttää uudelleen kun ei olekaan ollut uusia kaapissa. Onnistuu se käytettynäkin ihan hyvin. Kunnolla pölyttää sen pussin - ihanhan se on kuin uusi sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:59

pussiton Dyson hoitelee imuroinnin. vaikka tyyris ostaa, niin maksaa kyllä itsensä. nääs imurinpussit aika kalliita mielestäni, vaikka en ole joutunut vuosikausiin niitä ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:03

Hitsin kalliita ovat pölypussit. Ainakin minun imuriin.Kiitti vinkistä. Olen ollut senverran tyhmepää sorttia että suunkautta vähentänyt. Se se vasta hankalaa. Mutta nyt annoit helpomman neuvon. Näin ne neuvot siirtyyvät kaverilta toiselle.

Lisätty: 01.07.2011 - 22:04

Jeesusteippi on kova teippi, pistin poikia kerran irrottamaan matosta sitä. Oli kun tauti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:05

Minäkin suosin pussitonta Dyson-imuria. Kahden kissan perheessä on kunnon imuri välttämätön. En ole koskaan imuroinut yhtä tehokkaalla kapineella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:33

Kertakäyttöisiä ovat imurin pussit meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 06:44

Aikanaan olen moista konstia käyttänyt, nyt ei enää tarvitse, kuin mökki imuriin muistaa pussit hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 09:44

Taidat olla hyvin samoilla aaltopituuksilla, sillä minulta jää myöskin monasti pussit ostamatta ja sitten onkin hätä kädessä, mutta tuon tempun olen tehnyt jo vuosia ja toimii hyvin.
Se on vähän niinkuin sanotaa, että hätä ei lue lakia!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 16:11

no mää vaihdan aina uuden jos on.
silloin ku ei ole lähettyvillä uutta pussia
tyhjennän vanhan ja asetan uudelleen varovasti jotta ei mene r i k k i.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:40

Kertakäyttöisiä ovat meillä. Näin olen havainnut tapahtuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 22:33

en käytä eikä ole edes tullut mieleen , mutta tuo on iha hyvä tapa säästää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:59

Olen joskus käyttänyt, mutta siitä on aikaa. Nykyisin en enää tarvitse pusseja pölynimuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2023 - 07:10

Muutamia kertoja voit hyvinkin jatkaa pölypussin käyttöikää avaamalla sen ja ompelemalla uudelleen kiinni helposti ratkottavalla siksak-pistolla. Maalla kun talossa tullaan ja mennään kengät jalassa, roskaa tulee ja pölypussi täyttyy nopeasti. Tässä aiheesta kesäinen video Birchbarkbob Ananda -käyttäjältä YoTubesta:
youtu.be/TAslR8bNg8Q?si=GnLV...OO5d4cQTP0

Lähteet:
youtu.be/TAslR8bNg8Q?si=GnLV...OO5d4cQTP0