Täällä Mouhijärvellä sähköt on ollut poikki 4 tuntia,kuinka muualla?

Onneks on grilli,saa ruokaa ja seuraavaks keitän pannukahvit.

Lisätty: 01.07.2011 - 19:06

Täällä ukkostanut koko päivän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 18:39

Voi harmi, mutta niin kuin sanoit, onneks on grilli. Meillä Pohjois-Savossa tajuton helle. Työpaikalle meinasi läkähtyä aamulla niin hoidettavat kuin hoitajatkin. Vielä pitäisi jaksaa yövuoroon lähteä...ahdistaa, masentaa ja sydän poukkoilee sinne tänne. Vähän saisi kyllä ilma viilentyä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 19:04

Keski-Suomessa aurinko porottaa kuumasti ja sähköt onneksi toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:06

Helsingissä kosteankuuma ilma ollut tänään perjantaina.Poutapilveä,mutta joku vois sanoa tukahduttavan kuumaa...sähköäkin piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:25

Savonlinnassa melkoinen helle myös, mittarissa varjon puolella vielä +28, huomiseksi samanlaista luvassa ja sitten sunnuntaina ukkostaa...Sähköt pelittää, katsotaan sitten kuinka sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:35

Tuutikin kanssa me hikoilemme täällä Keski-Suomessa. 32 astetta oli iltapäivällä ja jotenkin hikevää.
Odotellaan ukkosta ja nyt säämies kertoi, että pohjoisesta alkaa virtaamaan vähitellen viileämpää ilmaa meille ja ukkoset yleistyvät.
Kyllä sähköt vielä pelaa ainakin tällä hetkellä.
Mutta onhan se hyvä kun on grilli, eihän nyt voi sähköhellan lähellekään mennä kun se jo
hohkaa kuumuutta. Äsken breoilerkastin tein pikipäin. en osaa mikrossa valmistaa ruokaa,
ainoastaan lämmittää. Se ei toisi niin paljon lämpöä mukanaan.
Kyllä sen huomaa, kun on sähkö tai vesi poikki jonkun ajan , niin kiukusta kihistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:22

Tänään Tuurista lähtiessa aurinko porotti +29 astetta, Virroilla jouduttiin todellaan kovaan rankkasade/ukkosmyrskyyn, lämpötila laski hetkessä +20 asteeseen. Tampereella päästyä oli jo +33 astetta, joten johan oli aikamoinen lämpöaste- ja keliero muutaman tunnin sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:24

Täällä sataa ja on kaunista siis Turussa..
Suomen suveahan tää on älkäämme valittako, itse karkaan Hurgharaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.07.2011 - 20:40

Etelä-Savossa ei mitään ongelmia. Juuri nyt on 27.8 ulkolämpötila. HIeman tuulee - eikä ole hyttysiä. Voi kerrankin istua tässä terassilla ja napsutella kaikessa rauhassa. Mukavaa perjantai-iltaa katkoista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:07

Meillä hirmuinen hautova kuuma ilman ala. Sisällä vaikka kaikki auki 27 ulkona ollut 30 +Ei satanut ei ukkostanut kova kuumuus vaan ,että kastuu.Välillä viilennän itseä kylmällä suihkulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 06:37

Eilen oli täällä pk seudulla kyllä todella tukahduttavan kuuma, onneksi vähän tuuli ja pilvenreunatkin auttoivat asaa. Taitaa tulla tänäänkin hellettä.
Onneksi sähköt toimii, että saa puhaltimet toimimaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:37

Valot meillä kerran vilahti,
ukkonen nurkalla kolahti.

Vettä tuli myös jonkun verran,
saisi kai tulla toisenkin kerran.