Onko Prepaid liittymiä jotka toimivat euroopan maissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 19:37

Saunalahden Prepaid-liittymä toimii ulkomailla, mainostaa.
Ehkä muutkin ovat palvelun järjestäneet.

Lisätty: 13.07.2011 - 10:26

Kiitos napsun käyttäjille vastausvalistanne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 18:31

Dna onni vai mikälie oli, kun ainakin Saksassa toimii pienin varauksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:09

Kannattaa varmistaa asia ennen Prepaid-liittymän ostamista myyjältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:13

Kuten sirkkaliisa tiesi niin
Saunalahden Prepaid (Elisa) toimii nyt myös ulkomailla
Katso tarkempaa tietoa täältä:
saunalahti.fi/tiedote/tiedot...index=3463
ja Roaming luettelo:
saunalahti.fi/prepaid/roaming.php
Mainos:
Järkyttävä lataustarjous! Lataa nyt Otto. -automaatilla. Saat väh. 20 euron kertalataukseen +30% extraa ja väh. 30 euron kertalataukseen +50% extraa, joka on käytössäsi puheluina ja tiedonsiirtona Elisan 3G-verkossa kotimaassa. Tarjous voimassa 14.7.2011 asti. T.Saunalahti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:16

Itselläni on ollut vuosikausia sama liittymä prepaid entinen Telia nykyinen DNA enkä vaihtaisi mistään hinnasta, olemme matkustaneet ja puhelin toimii lähdemme nyt viikonlopun jälkeen Egyptiin toimii sielläkin latasin puheaikaa nyt aamulla 50€ sain lisä puheaikaa 25€ eli kun matkalle lähden on 75€ puheaikaa jo valmiina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 21:11

Puhelut ja tekstiviestit halpenevat EU-alueella:
www.liikennejaviestintäminis...ew/1257365

ostin reissunpäällä international sim cardin Sydneystä. edullinen käyttää ympäri maailman, toimii 150:ssä maassa:
www.telestial.com/view_produ...=MSIM-PP02

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:34

Kun oikean valitsee niin toimii.