Hei! Onko kenelläkään kokemusta Rodoksen Aegean Blue-loma-arpajaisista? Onko kukaan voittanut lomaa ja oikeasti käyttänyt voittoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 20:10

Itse sain muutama vuosi sitten "ilmaisen" 4:n päivän Venetsian matkan, mutta tosiasiassa matka maksoihin todella huikeasti.Otin lapset mukaani ja heidän matkansa piti olla suht'koht edullinen, mutta kyllä sillä rahalla olisi tehnyt esim. etelänmatkan viikoksi aivan kevyesti. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta toiste mua ei kuseteta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 13:14

Moikka!

vaimoni kanssa oltiin tekemisissä ko.firman kanssa.aikamoista filunkipeliä.
me voitettiin viikon matka joko kreetalle tai rodokselle (ei sis.lentoja ei lentokenttäkuluja, ei kenttäkuljetuksia). ja jos käytät voiton maksat käsittelykuluja 149egee!!.
ilmankos ko firma ei toimi suomessa.

ps. ja tämä tapahtui kesäkuussa -2011 .! joka arpa voittaa matkan!

TERV:MIJU

Lähteet:
OMA KOKEMUS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 13:50

Parempi kiertää kaikki tuollaiset firmat ja mahdoll.isimman kaukaa.
Pettyneitä ihmisiä on paljon ja lisää tulee.
Itselle ei ole tapahtunut, mutta sivusta olen seurannut miten on käynyt huijattavien ihmisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 14:23

Ainoa viisas tapaa on pysyä erossa noista huijausarpajaisista. Jotkut ovat vaan niin kovin herkkäuskoisia, sen olen huomannut. On rikollista mainontaa mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 15:27

Ei kyllä kannata moisen firman kelkkaan lähteä.
No jos on vapaa aikaa ja seikkailumieltä, niin voihan sitä reissuunlähteä,
Mutta pitää olla itsellä kielipää ja rahat kunnossa, että pääsee pois tarvittaessa,
koska en usko.. että tuo oiekasti toimiii tai sitten se velvoittaa ostamaan jokinkin asunnon tsm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 17:53

Japp samlaisia firmoja toimii kanariallakin ja monet ovat voittaneet, mutta sama tilanne on ei matkoja ja kun lunastat, niin sekin maksaa! Olen myöskin ekna vuonna siellä mennyt mukaan ja nauttinut kaikki mitä voi heidän puolelta saada, mutta se loppui siihen, sillä tiesin heidän olevan huijareita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:05

Kierrän aina kaukaa moiset kaupustelijat, en usko ilmaisiin lounaisiin enkä ilmaisiin matkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:18

Voitin joo heitin roskikseen, pitää lähteä ainakin silloin Lontoon lentokentältä alkumaksu silloin oli 25€ joka piti maksaa viikon sisällä....
En todella uskonut moiseen hommaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 20:26

Kanarialla ja Rhodoksella olen näitä yrittäjiä nähnyt työnsä ääressä, mutta en heidän tarinointiinsa langennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.07.2011 - 20:29

Thaimaassa kerran osallistuin yhteen kyselyyn jossa oli loma palkintona, en voittanut. Ei ole muunlaisista kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 14:33

Hei! Viime kesän rodoksen matkalla kaupungilla kävellessä vastaan "sattui" tulemaan suomalaisnainen. Kyseli että miten on loma mennyt ym. ja antoi meille arpoja. Kaikenkaikkiaan saimme neljä arpaa, joista yhdessä oli voitto. Nainen kertoi lähellä olevasta hotellista, jonne saimme ilmaisen taksimatkan. Nainen suostutteli meitä menemään tutustumaan tuohon hotelliin vastaanottaaksemme palkintomme.

Meidät kuljetettiin taksilla Aegean bluen "toimistolle", jossa kyseltiin lomatottumuksiamme ym. Välissä esitettiin kysymys, että ostaisimmeko 5 lomaviikkoa tiettyyn hintaan. Saisimme viettää nuo 5 lomaviikkoa missä tahansa RCI-yhtiön hotelleissa. (Tsekatkaa RCI:n kotisivut ). Kenttäkuljetukset ja lennot saisimme maksaa itse.

Moni on sanonut, että kaikki voittaa ilmaisen matkan. Me sensijaan voitimme Mp3-soittimen. Ensimmäinen lomaviikkomme täytyy viettää Aegean Bluen hotellissa, Roodoksella tai Kreetalla. Seuraavat lomaviikkomme saamme viettää jossakin muualla.

Lomia odotellessa, ensimmäinen matkamme on jo varattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 11:01

Hei, Olimme myös Rhodoksella viime kesänä ja meidät vietiin toimistolle, en uskonutkaan, että voitamme "ilmaisen matkan".
Innostuttiin tosissaan liittymisestä. Olemme varanneet ensimmäisen matkan; yhteystyö toimii todella hyvin, autettiin lentojen varaamisessa ja kaikkiin kysymyksiin on vastattu heti sähköpostitse.
Houkutin toimistolle on mahdollisuus voittaa ilmainen matka, mutta tarkemmin ajateltuna, jos lentolipun hinnalla pääset todella korkealaatuiseen hotelliin, jos kaipaat luxusta hotellista, niin hinta on todella pieni.
Odotellaan ensimmäistä matkaa ja uskon ettemme tule pettymään. (voitimme myös mp3 soittimen).