Jos saisit jonkun erikoisemman lemmikkieläimen kotiisi ottaa, ja se olisi laillisesti myös mahdollista, minkä ottaisit?

Koiria, hamstereita,jäniksen ja kissan omistaneena tässä mietin....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 22:55

Tiikerin, ihan vain siksi, että olen kiinalaisessa horoskoopissa tiikeri ja toisaalta tykkään kissoista, ja tikruhan on iso kisu.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille eläimellisistä vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 21:22

Pistitpä pahan kysymyksen...
Itse menossa pikapuoliin Hurgharaan ja lempieläimeni on kyllä Delfiini jonka toivon myös siellä näkeväni... mutta sitä on mahdotonta saada lemikiksi..
Muta petolinnuista haluaisin Huuhkajan sen ottaisin... mutta toivoton sitä ei saa pitää..
Joskus meinasin ostaa merihevosia akvarioon, ihailen niitäkin hyvin paljon, ja niitä on joskus akvaarioliikkeissä myytävänä..
Vuosiin ei ole enää ollut akvaarioita meillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 22:11

Korkeasaaressa oleva metsäkissa tai ilves ois kiva kaveri :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 23:08

Pikkutyttönä olisi vastaukseni ollut ehdottomasti marakatti, sellainen kuin Herra Tossavainen. Nyt en hennoisi ottaa mitään "villieläintä" lemmikikseni, mielestäni niiden on parasta antaa olla luonnollisessa ympäristössään.

Säälittää välillä nämä kaupungissa asuvat koiratkin. Tässä lähistöllä olen nähnyt laiskanpulskeita koiria vanhojen mummojen ulkoilutettavana - siis ne koirat olisivat tarvinneet liikuntaa. Varmaan ne mummelit muuten lemmikkinsä hoitivat hyvin. Sitten toinen mitä en todellakaan ymmärrä on ajokoirat lemmikkeinä Helsingin keskustassa. Mummulassani oli ajokoiria (mm. beagle, suomen ajokoira jne.), joten olen niiden sielunelämään jonkin verran perehtynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 00:08

Mustan pantterin,mulla oli minikoossa mustapantteri muutama vuosi sitten,Tarmo kollipoika...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 07:13

Kyllä se olisi varmaan ilves.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 09:29

Minä vastaan kisasanpennun, vaikka se ei erikoine olekkaan.
Rakastan kissoja, mutta nykyisessä talossa ei saa pitää eläimiä ja toisekseen huononäköisena
talloisin sen pian.
Ja onhan siinä sekin syy, kun ei tiedä voiko itse aina hoitaa, kenen kontolle se sitten heitetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 09:30

Minä olen eläinhullu aina ollut ja puolustaja.Mulla ollut kotona jo pienenä paljon eläimiä niinkuin äidillänikin.Oli sikaa,kanoja,kukkoja, lampaita,pässejä,hevosia ,vasikoita,nautoja,kaneja,kissoja,koiria,rottia,hiiriä,viiriäisiä,ankkoja,variksia,huuhkaja,nyt tällähetkellä 3 leikattua kissaa.Olihan noita hamstereitakin.
Nyt haluan mennä näillä eläimilla. Mulla tässä korpimetsä ympärillä ja sieltä tulee talvisin paljon syöjiä joita ruokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 09:34

Kyllä niin on että, papukaija on se jonka voisin ottaa sellaisen suuren joka huutelee kaikkea mukavaa ja mieltä piristäviä juttuja!
Kanarialla on jo kaverilla sellaisia ja hän kasvattaa niitä, joten paikkakin on tiedossa mistä sellaisen saa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 13:43

Kerrostaloon en ottaisi kotieläimiä. Tässä asumismuodossa se on kiusa sekä eläimille ja asukkaille.

Korkeintaan voisin harkita akvaariokalojen pitämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 17:37

Täällä toinen tiikerifani ja jos ei sitä niin sitten papukaija. Sellainen hauska veikko on joskus ollut..puhui savoa, arabiaa ja englantia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 19:14

Ottaisin pienen apinan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.07.2011 - 20:21

Piskuisen marakatin.

Lisätty: 01.07.2011 - 20:22

fi.wikipedia.org/wiki/Marakatit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:15

ei tule mieleenkään sellaista elukkaa joka pitäisi muualta raahata.
tulee mieleen vain kaikki ötökät ja hämyrit ym liskot ja käärmeet.
kissa on meitin onni ja hiirien kauhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:11

Delfiini on suosikkieläimenim joten sellainen olisi kiva kaveri, mutta Simpanssi tai oranki olisi kanssa kiva :)