Torstai-illan ratoksi..vai kuunteletteko linnun laulua?

www.youtube.com/watch?v=I2KG...0&NR=1
www.youtube.com/watch?v=1y77...re=related

Lisätty: 30.06.2011 - 19:09

Tuo "enkeleitä toisillemme" pitäisi soittaa joka viikko....ollaan jotakin muuta enemmän, kuin enkeleitä, loukataan monin tavoin..."ollaanko enkeleitä toisillemme"?

Avainsanat: musiikki toive

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 19:33

siinäpä kysymys, ajatus hyvä, mutta kyllä se unohtuu valitettavasti päivän pyörteessä.
ajatuksena kaunis ja hyvä tehdä niin lupaus, mutta mikä kumma tökkii, kun pitäisi totetuttaa.
Ihminen on itsekäs . Mammonaa paljon ympärille kootaan ja ahneemmaksi käydään.
Mutta pienikin huomaaton teko rakkaudella, siinä se olisi.
Me emme ole enkeleitä toisillemme, valitettavasti.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksistanne...."ollaan enkeleitä toisillemme"...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 19:43

Jope on kyllä hyvä, mutta näin kauniina kesäiltana mieluummin valitsen linnunlaulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 19:59

Jope teki kerrankin laulun, jossa on positiivinen ilme Turusta.

Tuossa nurkan takana satakieli virittelee iltakonserttiaan. Taitava livertelijä, joka sulkapeitteeltään on melko aneemisen näköinen.

Enkeli voi olla ulkonäöltään vaikka millainen, kunhan sen sisällä asustaa rakkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 20:04

Jope on kyllä hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 21:29

Eipä ole tänään ehtinyt musiikkia kuunnella, mutta kiitos vaan musasta..
Tuli käytyä Keskiajanmarkkinoilla koira oli mukana joten ihan sinne väenpaljouteen emme menneet menemme huomenna uudestaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 22:07

Jopen lauluista olen aina tykännyt, aivan ihania :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 23:00

Kyllä kuuntelin linnunlauluakin. Tulin juuri saunasta.Ihanan raikasta kuuman päivän jälkeen.Jope on jope. Aika luonnokas ihminen.Turha enempää arvostella . En häntä tunne paremmin. Viihdyttäjä. Kyllä ihminen itsepäinen pässi on kieltämättä.Ei voi mitään. Mutta paljon silloin kun itse tiedostaa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 23:11

Minä tykkään Jopesta ja kuuntelen mielelläni. "Rakastan turkulaisia" biisistä tulee elävästi mieleeni äitini ja miten kuuntelimme ja nauroimme sanoitusta. Äidilläni oli vahvat siteet Turkuun ja joihinkin turkulaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 08:33

www.youtube.com/watch?v=tkJN...re=related
Pink Floydia kuuntelin illalla.

Jopella hyviä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.07.2011 - 20:16

Jope on hyvä tyyppi. Enkelilaulu on ehdoton ykkönen. Kuuntelin toisten livelauluja ja samalla kuuntelutin kun itse lauloin. (hi hii - sain jopa aplodeja.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:41

Kaunis laulu mutta nyt olen enempi keskittynyt kuuntelemaan laineiden liplatusta, veneiden ääniä, lokkien kirkunaa ja sorsan töräytyksiä pienille poikasilleen - sekä lisäksi sitä ääntä mikä lähtee kun kolme miestä rakentaa taloamme (ovat kovia poikia laulamaan, kovaa ja varmasti nuotin vierestä).