oletko homo vai lesbo vai hetero?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2008 - 16:49

Miksi se kiinostaa sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.10.2008 - 14:43

vai mikä se oli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 16:02

hmmm...
olen hetero silläperusteella että ainoa ihminen jota olen sattunut rakastamaan oli mies.
huomasin muuten että olet tiputtanut kokonaan bi vaihtoehdon pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 17:08

hetero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 18:35

kysyypi siellä n.13 vee matti tai maija joka on juuri oppinut että mikä on homo, lesbo sekä hetero. joudut kyllä nytten pettymään kun minäkin olen hetero, mutta vaikka tartza rakastaa vain miestä/ miehiä, niin mun on kyll tunnustettava jotta ma rakastan myös naista meinaan äitiäni. :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 20:15

En tiedä vielä, koska en ole kokeillut tähän ikään mennessä kuin tätä toista sukupuolta...
hekoti...mut näin on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 20:42

En ole tuntenut tarvetta vaihtaa kiinnostustani miessukupuoleen, eli olen siis kaiketi hetero...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 22:35

vähän keinotekoinen ja kategorinen luokittelu, arkkityyppejä paljon vähemmän kuin häilyviä mielipiteitä, rajoista voidaan käydä ikuisuuskeskusteluja .....

mielipiteistäni huolimatta edelleen vanhanaikainen hetero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 07:13

Hetero.

Seksuaalinen identiteetti muodostuu pikkuhiljaa. Murrosikään liittyy oleellisesti hämmennys omasta itsestä. Muuttuva keho, tunteiden myrskyt ja seksuaaliset reaktiot ovat yllättävän suuria ja mullistavia. Monet murrosikäiset rakastuvat tai kiihottuvat seksuaalisesti ensin oman sukupuolen edustajiin, koska oma sukupuoli on niin turvallinen. Pikkuhiljaa tämä ominaisuus alkaa eriytyä, eli ihastumisen kohteet vaihtuvat ja mukaan tulee myös vastakkainen sukupuoli. Ei kuitenkaan aina. Osasta ihmisiä kasvaa heteroseksuaaleja ja osasta homoseksuaaleja. Etukäteen ei voi tietää, keneen rakastuu ja kuka saa syttymään.
www.vaestoliitto.fi/seksuaal...vai_lesbo/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 21:59

Hetero!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 22:35

saat arvata kaksi kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 18:06

hetero