Käytkö raveissa.

Traaginen tapaus maanantaina Riihimäellä.Maalin jälkeen lyyhistyi Saraveli ja kuoli.Menehtynyt hevionen makasi pitkään radanpinnassa kunnes peitettiin pressulla.Mitkä ajatukset herää.
Itse en käy raveissa-minusta kovaa touhua eläinten kustannuksella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 10:46

En käy raveissa. Telkkarista katsoenkin säälittää hevosparatt, kun ravaavat minkä kintuistaan pääsevät ja ukko kärryissä raipalla komentaa lisäämään vauhtia. Kovalla pakkasella ja kuumalla helteellä menee kyllä jo eläinrääkkäyksen puolelle. Onkohan nyt tapahtuneeseen ikävään kuolemaan ollut syynä kuumuus ja liian vähäinen nesteen saanti.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2011 - 23:08

Enpä ole kertaakaan raveissa käynyt, tuskin tulen käymäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 01:01

Eno omistaa ravureita ... Raveissa olen kerran käynyt,enkä oikein tykännyt...En tiedä edes miksi.Tunnelma vain ei oikein napannut....Pidän eläimistä, mutta ravit ei ole minun juttuni.Raakaa peliä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 04:47

Kerran olen elämässäni erehtynyt menemään, mutta ei ole mun juttunut, en kestä katsoa heppaparkoja, kun joutuvat juoksemaan henkihieverissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 04:57

Kyllä se helle ja aurinko osuu noihin hevosiinkin, surullista!
Raveissa olen muutaman kerran käynyt Vermossa, mutta ei oikein ole mun juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:06

Jääraveissa olen taannoin ollut, eipä kuumuus ja helle haitannut hevosten neliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.06.2011 - 07:24

Enpäs ole koskaan raveissa käynyt vaikka tätini mies omistaa useampiakin ravureita. Raveista on tullut kokemusta vain urheiluruudun kautta ja eipä tuo ainakaan minua pahemmin innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:38

en, joskus TV.stä katson, viisaita hevosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:46

Hyvin, hyvin harvoin. Toissa kesänä taisin kerran käydä. Tänä kesänä en ole edes ajatellut ellei nyt sitten jonnekin lähistölle tule kiinnostavat ravit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 08:38

Nuorempana kävin paljon raveissa, enää ei hevoset kiinnosta minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 08:43

Mielestäni se on jonkinasteista eläinrääkkäystä. Koskaan en ole raveissa käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:21

Rakastan hevosia, en voisi katsella sen enempää paikanpäältä kuin tv:stä. Olen kerran käynyt raveissa katsomassa, kun Ypäjällä opiskeleva tuttavani oli ohjastamassa. En totonnut.

Säälittävää ja surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:26

Pari kertaa olen ollut moisessa paikassa, ei ole minun juttu..
Silloinen työnantajani vietti siellä meille työläisille jouluruuat kabinetissaan, hänellä kun on omia hevosia niinpaljon siellä kirmaamassa.. pari kertaa on tuo tullut joulun alla koettua, ja totosinkin hiukan, hävisin kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 10:07

Ihahaa, ihahaa hepo hirnahtaa... En käy raveissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 10:26

Parikymmentä vuotta sitten kävin. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ei ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 10:47

Kovin kauan sitten,myös eka ja vika kerta.Vaivaahan se eläimiä samat vaivat kuin immeisiä,pumppu petti taijotakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 22:08

En ole koskaan raveissa käynyt.Säälin aina hevosparkoja,jos telkkarista katson..todella raakaa touhua hevosten kanssa..Ei ole ihme jos raviradalle kuolee hevonen näillä helteillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 10:12

Ei kiinnosta hevoset kuin metwurstissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 21:40

En enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 17:43

suomessa asuessa kavin pajonkin,,hienoa hevosurheilua,,seuraan vielakin televisiosta kansainvalisisia kilpailuja