Tiesitkö tämän mansikoista?

www.radionova.fi/ajankohtais...21655.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 30.06.2011 - 07:38

Vai kuivattua mansikkaa, enpäs ole koskaan tullut edes ajatelleeksi... Pitääkin koittaa, kiitos vinkistä.

Kysyjän kommentti

Olen kerran ostanut kuivattuja mansikoita luomukaupasta ja hyviä olivat, kuin pienikä karkkeja!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2011 - 20:29

Kyllä tuo pääsääntöisesti oli tuttua "kauraa"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 21:16

Tuttua juttua on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 21:23

Kovin tuttua,mutta mun suosikkimarja on ollut aina mustikka.Tänään ostin kyllä varmaan kesän ainoat mansikat torilta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 22:10

Maistuu mansikka minullekin.

Suomessa ei kasvateta niin paljon mansikkaa, että riittäisi kaikille haluaville.
Useat myytävät pakastetut mansikat on tuontitavaraa. Ollaanpa tarkkana siinä, mitä syömme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 22:51

Onneksi on satanut vettä. Pidän mansikoista ja olen saanut myrkytyksen kotimaisista mansikoista menneinä vuosina ja moni muukin.Silloin jos on kuivaa torjuntaaineet jää mansikkaan isompina määrinä.Onneksi sadetta tänävuonna tullut reippaasti, joten karisseet jäämät pois.Mansikka on hyvä monessa mielessä. Sillä voi herkutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 04:36

Syön hyvin vähän mansikoita, kesän ehdoton suosikkini on herneet, nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:32

Yhden ropposen ostan suomalaista mansikkaa, joten ei mitään uhkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:53

Tiesin kyllä ja siksipä säilön mansikkaa paljon. Eilen syötiin tuoreeltaan. Hyviä ovat ja sunnuntaiksi pitää tehdä mansikkakakku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:31

Olen lapsesta lähtien tykännyt kovasti mansikoista. Muutamia vuosia meni, etten ostanut mansikkaa laisinkaan, sillä torimansikat olivat ala-arvoisia ja saivat suuni kipeäksi. Käyttivät ilmeisen suruttomasti lisäaineita. Onnekseni kesälomakäynnillä mummulassa sain luomumansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 10:56

Saatanpa pienen rasian mansikoita torilta ostaa, enempi tykkään vadelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 11:20

Ompahan noita tullut jo pitkään syötyä paljon ja vieläkin,kun torilla niitä on myynnissä, nam nam !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 10:10

yksi ropponen riittää ensimmäisiä mansikoita. Kalliita mutta makoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 21:36

Oikea terveyspommi!