Sauliko sitten uusi pressa? Mitä mietteitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 13:34

Tällä hetkellä leikkiin mukaan ilmoittautuneista ehdottomasti sieltä järkevimmästä päästä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille :) Jännityksellä odotamme, kuka seuraava pressa sitten onkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2011 - 19:54

Matka ehdokkuudesta presidentin virkaan on pitkä ja arvaamaton, kuten muutama entinen suuri suosikki ja ns. varma voittaja voi todistaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 19:54

Kyllä se on Sale !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 21:20

Ootellaan vaaleja ensin, eipä hättäillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 22:06

Vasta toisen kierroksen jäkeen tiedetään, kun äänestäjät ovat uurnilla käyneet.

Mikään ei ole niin varma, kuin epävarma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 22:53

Minä en usko että Sauli olisi se tuleva. Mikään ei mene enään ajtusten mukaan .Yllätyksiä tulee.

Lisätty: 30.06.2011 - 09:54

Hyvä lausahdus Idalla. Paikkaansa pitävä. Ihan nauroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 04:35

Katsotaan nyt miten äijän käy, aina voi tulla joku yllättäjä maaliviivalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:31

Kyllä minä Saulin kannattaja olen, käy sitten miten käy.
Fiksu ja filmaattinen ja hyväkäytöksinen, ei mitään juoruja ainakaan vielä
laatikossa. Edustava mies Suomea edustamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.06.2011 - 07:43

Eipä taida olla Salelle yhtä päteviä kilpakumppaneita, odotellaan nyt kuitenkin vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:54

Katsotaan miten vaaleissa käy. Onkos Saulilla omia ajatuksia ollenkaan? Edustavan näköinen mies, mutta se ei pelkästään riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 08:40

Mitäpä siinä miettiä tarvitsee, ei muuta kun kohtapuoliin vaalityöhön vaan! On siinä eräillä piireillä harmin paikka mutta katsokoot epiliin.
Maa tarvitsee joka tapauksessa edustavan ( ja myös suoraselkäisen )presidenttiparin ja sellainen on nyt vaihteeksi tarjolla.
Ei asiaa kaada muumien negatiiviset lausunnot. Varteenotettavaa kilpailijaa ei löydy.

Lisätty: 30.06.2011 - 12:20

Corr... tietysti peiliin.....
Vaikea uskoa että T. Soini olisi halutumpi tuohon virkaan.

Lisätty: 01.07.2011 - 14:44

Aikansa kutakin, sanon tästä nykyisestä 12 vuoden piina-ja häpeäajasta. Eli kaikki muuttuu aikanaan vaikka ei heti siltä tunnu.
Eli hyvissä odotuksissa, ei pelkoa eikä muuta tule mieleen.
Voisi tietysti olla vaikka kaksi pressaa eli persuille ja heidän kaltaisilleen reppanoille omansa ja sitten muulle väelle omansa.... ja kukin porukka kustantaisi omansa kulut!!!
Sale-tti se on!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:33

Toivotan Saulille onnea, fiksu mies, mutta mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ainahan se musta kopukka voi karauttaa kalkkiviivoilla ohi. Seuraan mielenkiinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:36

Aikansa kutakin sanoi pässikin kun päätä vietiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 18:15

Taktinen ele Saulilta ilmoittaa ehdokkaaksi ryhtymisestä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 10:11

Alkaahan tuo olla eläkeiässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 21:33

Fiksu mies.