onko halpa tasoisia muita maita kuin Bulgaria .Ruoka ,vaateet ,ym,tavara

Halpa hintaiset ravintolat , (ruoka ,juomat ) Alkoholituoteet ,Tupakka .Etsin halpaa maata ,halvoilla hinnoilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 22:59

Olimme juuri Espanjan Cadizissa. Kaupassa oluttölkki 16 senttiä.Leipä 30 senttiä. Tomaatit euron kilo... Ravintolassa söi yksi ihminen alusta loppuun juomineen viidellätoista eurolla.Toki olihan niitä kalliimpiakin paikkoja...Pizza 6€, pastat neljästä eurosta ylöspäin...Kiinalaisesta jos tykkää,heidän ravintolansa myös halpoja.Taas sillä viidellätoista eurolla pärjää alusta loppuun.Samoin Kiinalaisten omistamat vaateliikkeet edullisia...Paikalliset viinit,sherryt ja brändit halpoja.Tuontijuomat vähän kalliimpia.
En katso paikka kalliiksi.Eikä siellä ole turisteja juuri nimeksikään.Cadiz on Espanjalaisten lomanviettopaikka .
Me olimme Aurinkomatkojen matkalla ja taatusti mennään uudelleen!

Bulgaaria on turistirysä,vaikkakin ihan ok paikka sekin.Olen käynyt 2 kertaa. Jos näitä kahta vertaa, tulee ekana mieleen, että Cadiz on turvallinen, jota toinen ei taas enää niin ole....makuasioita :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 22:54

Viimekesäisen reissun perusteella voin suositella Romaniaa/Bukarestia ja muita tuon maan kohteita , ruoka ja juoma edullista, ostokset edullisia, liikkuminen yleisillä kulkuneuvoilla edullista ja majoituksenkin saa kohtuuhintaan, kun jaksaa nettiä pyöritellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 23:27

Ihmetyttää,miksi Bulgarian/Romanian kansalaisia ryysii Suomeen(ja haluavat aivan väkisin olla täällä),joka on euroalueen kallein maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 01:12

Gambia.

Hintataso on Gambiassa yleisesti alhainen. Keskituloinen gambialainen tienaa kuussa n. 50€, jolla tulee toimeen ja elättää perheensä. Luonnollisesti turistialueilla saa varautua maksamaan huomattavasti korkeampia hintoja kuin paikallisten käyttämissä liikkeissä. Kaupankäynti tapahtuu tinkimällä, ellei tuotteisiin ole merkitty kiinteää hintaa. Ensimmäisen tarjouksen kannattaa olla noin kymmenesosa myyjän pyytämästä hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 06:37

hintataso maailman maissa:
hintataso.tietoinfo.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 07:49

Turkissa suht edullista, kun ei ihan rannan läheisyydessä olevissa liikkeissä asioi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 08:58

Romania on ainakin ja myös Turkkia pidetään halpismaana. Kokemusta ei niistä ole.

Lisätty: 29.06.2011 - 11:36

Sloveniaa sanotaan (tilastojen mukaan) edulliseksi Euroopan maaksi. Vai oliko sittenkin Slovakia - nuo maat menee väkisinkin sekaisin.
Jos halpuuden perässä lähtee, saattaa löytää itsensä tosi pahasta paikasta.... mutta jos meidän hintoja vertaa, monessa maassa ja jopa turistirysässä on edullisempaa. Suomi on juuri kerrottu olevan Euroopan kallein maa. Myös laatu kannattaa ottaa huomioon, niin itse teen. Ei ole mitään iloa lomailla kivassa ympäristössä ja syödä jotain kiinalaista ja muuta aasialaista mössöä halvalla! Inhottaa jo ajatuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 09:42

Palisanterilta hyvä vinkki ja linkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 15:54

Turkki on halpa maa ja halvalle sinne myös pääsee, mutta siellä on tuo tinkaaminen joka pitää muistaa...
Ja markkinat tosi edullisia...
Ruoka oli ainakin hyvää ja halpaa kun viime vuonna olimme Kusadasissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:18

Minä se suosin talvikausina Thaimaata, ei kurita kukkaroa sielläkään lomailu. Jos ei lasketa matkanhintaa mukaan.