Näin ikävää kuulin..Yksi meistä on poissa..

Timppa nukkunut ikuiseen uneen Sunnuntai aamuna..

Avainsanat: ikävää kuulin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2011 - 11:44

Tämä on tosiaankin surullinen uutinen!
Timo tämä oli sinun oma valintasi ja niin pitikin tapahtua. Meillä jotka olivat enemmin yhteydessä sinuun on vaikea ymmärtää, että oletkin poissa seurastamme, suremme ja mietimme, miksi näin on pitänyt tapahtua! Kaikki on kuitenkin sinulle hyvää, sillä sinulta on kaikki ne tuskat ja vaivat pois otettu ja nyt sinulla on hyvä olla, etkä tunne kipua, etkä tuskaa, vaan ympärilläsi on puhtaus ja valkeus !
Soitit minulle silloin tällöin ja et kertonut kaikkea mitä sisäälläsi tapahtui, mutta rivien välistä aavistin, että kaikki ei ollut niinkuin olisi pitänyt ja tässä nyt onkin vastaus kädessäni!
Vielä kaikille napsulaisille, Timo oli erittäin mukava kaveri ja olen erittäin kiitollinen, että sain tutustua häneen napsun välityksellä.
Miettikäämme hänen puolesta jokainen napsulainen ja antakaamme hänen mennä rauhassa tuonpuoleiseen olotilaansa ja levätä rauhassa !

Lepää rauhassa Timo ja tiedän, että sinulla on hyvä olla!
t. sulkis

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 15:22

Kaunis kiitos Timpalle napsu ystävyydestä ja facebookin kautta myös. Itse sain tietää tänään että päässäni on vasemmalla puolella kasvain, on aiheuttanut vähän ongelmia, ja tyhmemmäksi minut tehnyt. Voisiko joku linkin laittaa youtubesta MY WAY , timpan kunniaksi. Sopisi hänen elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 15:41

Timppa! Hyvää taivasmatkaa ja kiitos Napsu-ystävyydestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:14

Surullista Timpan läheisille, lämmin osanottoni.
Maarit3:lle paljon voimia jaksamiseen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:55

Kaunis päivä tuo mukanaan surullisia uutisia. Timpalle hyvää matkaa tuonilmaisiin.....ja Maarit3:lle voimia rankan uutisen jälkeen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 17:00

Osanottoni suruunTimpan omaisille.
Elo täällä kuin unta ja varjo on kuten kuohuva koski.
Koski se on levoton.
Veden lailla se hiekkahan haihtuu.
Kiitos napsu ystäväin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 17:52

Timpan muistoa kunnioittaen, läheisille voimia ja jaksamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 18:12

Timpan tarinat jäävät elämään napsuttelijoiden keskuuteen.

Kiittäen ja Timpan muistoa kunnioittaen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 18:22

Timpan muistoa kunnioittaen, mutta tarinat jäävät tänne muistoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 19:41

TImpan muistolle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 20:22

Timpan muistolle kunniaa.

Maarit3.Voimia sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 21:34

Timpan muistoa kunnioittaen, omaisille voimia jatkaa matkaa.

Kiitos Liisukalle tiedon valiyyämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 22:29

Timpan muistoa kunnioittaen.
"Täällä pohjantähden alla on nyt kotomaamme,
mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme."

Lisätty: 28.06.2011 - 22:31

Maaritille voimia ja kaikkea hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 22:49

Timpan muistoa kunnioittaen, napsu-ystävä. Voimia läheisille ja tutuille. Timppa, hyvää matkaa. Olkoon unesi suloisen kevyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 01:29

Timpan muistoa kunnioittaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 07:29

Kiitos Timpalle napsuystävyydestäsi ja osanotto omaisilleen.
Timpan muistoa kunnioittaen Tuutikki100

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 09:00

Kunnioitus Timpan muistolle. Jaksamista Maritille.
Nuo viestit pysäyttävät aina - myös sivullisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 11:26

Ikävä uutinen tuo Timpan poismenon kuuleminen, mutta niihän se on että aikansa kullakin. Lähtöaikansankin. Osanotot ja jaksamisia Timpan omaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 13:14

Sukkis kiitos kauniista sanoistasi .. olen kansas samaa mieltä ... timppa nuku rauhassa ... meillä on nyt suru sydämmessä , mutta tieto , että sinulla on nyt hyvä olla on lohtunamme ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:01

Lämmin osanottoni Timpan läheisille ja ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 11:08

Timpan muistoa kunnioittaen
kissaäiti.
Kiitos sinulle Sulkkis kauniista kirjoituksesta.
Asuimme samassa kaupungissa Timpan kanssa,mutta emme koskaan tavanneet.Kevyet mullat Timpalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 14:15

Timpan muistoa kunnioittaen Onttopohjaoy. Toivottavasti lähtösi oli kivuton. Rauhallista lepoa Timpalle.