Tuleeko kärpäsiä ja muita pieni ötököitä ,avonaisita paikoista kuten ikkunasta si sisälle.Lämäsetkö että roiskahtaa ja jälki jää.

Meille tuppaa lentämään tuosta oviaukosta ,kärpäsiä tai jotain muita .Minä otan juomalasiin ja vien ulos.Ei tarvitse lätkiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 15:12

Kyllä noita kärpäsiä tulee sisälle ikkunoihin..Etenkin jos paistaa kalaa..heti kyllä haistavat.
Itse olen kärpäset tappanut sähköisellä lätkällä..On sellainen sulkamapallomailan muotoinen..se vaan ikkunaa vasten,niin kärpäset siihen kuolee..ei tarvi lihvata..
Ampparit hätistän ulos ovesta..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 14:19

Ei ole ötököitä näkynyt näillä korkeuksilla :) parvekkeella olevat kukatkin ovat olleet ihan rauhassa, jos joku ötö uskaltaa tänne tulla, niin 3 kissaani pitäisivät huolen, ettei ötö pitkälle pötkisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 14:41

sillointällöin amppari eksyy ikkunasta sisälle, mutta juomalasilla pyydystän ja ohjaan ulos luontoon minne kuuluukin.
eipä tule kärpäset eikä sääsket häiritsemään asuntoon.
pihalla sitäkin enemmän kiusaavat ja kuppaavat verenimijät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 14:48

Joskus tulee jotain lentäväisiä sisälle, kisulit tykkää niitä metsästää, ampiaiset ja mehiläiset ohjaan ulos , eivät kisuni tiedä että niiden pistos sattuu, yöperhosia ym. Saalistavat kylläkin ja mouruavat minulle saalistaan näytellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:17

Ne jotka luvatta tupaani tupsahtaa, yritän ohjata ystävällisesti ulos.
Mutta jos ei suosiolla suostu lähtemään, niin samoja konsteja kuin liisukka käytän armotta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:51

Amppareita tuli alkukesästä jonkinverran, osasivat onneksi mennä avoimesta terassin ovesta uloskin, joskus joku koppakuoriainen eksynyt sisään, lehden päällä vien niitä sitten ulos. Itikat tapan armotta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 18:10

Sähköinen kärpäslätkä on oiva välinen tuohon tarkoitukseen.

Toimii todella hienosti ja jälki on siistiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 18:18

Kyllä tulee, mutta Kismet kissa ja hoitokissa Peppi vastassa, eivät meillä kauaa liihoittele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 19:44

Alkukesän ampiaiset sisällä huomasin parhaaksi pyyhkeellä heilutella kohti ikkunaa ja sitten tarvitsi vaan heilauttaa ja menivät ilmavirran mukana ulos.Kärpäsille ei anneta armoa.Stadin pikkuperkeleet(hyttyset)jos eksyy sisälle,koittaa niille kammottava kohtalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 21:40

Kyllähän niitä tulee ja toiseksi lämäsen jäljen, jonka pyyhin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 01:30

Kyllä kärpäsiä tulee pakostakin, otan lätkän ja lyön. Jäljen yritän siivota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 07:30

Monnelaista inisijää ja pörisijää eksyy sisätiloihin. Isompia hätistelen takaisin ulos, pienempiä jahtaan kärpäslätkän kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 11:46

Ei ole pahemmin ötököitä näkynyt mutta jos näkyy, otan ne hengiltä samantien. Ampiaiset hätistän ulos, en edes yritä niitä tappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:11

En todellakaan rupea kantamaan niitä takaisin ulos. Henki pois ja sillä siisti, sillä muutoin en muuta ehtisikään tekemään kuin juoksemaan edestakaisin.