Napsun discohileet ja muutkin. Onko tuttua tavaraa?

Toivottavasti linkit toimii?
www.youtube.com/watch?v=9tqRAG7IgkM

www.youtube.com/watch?v=zijbRTzI9qY

www.youtube.com/watch?v=DzD9CyFtH4o

www.youtube.com/watch?v=tvr7wtkxfS8

Avainsanat: disco

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2011 - 11:17

Tuttujahan nämä kaikki olivat, mutta eivät iskeneet tajuntaa silloin aikoinaan eivätkä iske edeleenkään. Minulle ne olivat ja ovat liian lapsellisia, eikä syy suinkaan ollut/ole saksan kielessä. Ei tosiaankaan.. Ne vain olivat ja ovat minulle esimerkkejä aikansa huonoimpiin kuuluneista diskobiiseistä.

Kysyjän kommentti

Niinhän se on. Jotkut biisit jää mielen sopukoihin ja saa suuremman arvon, kuin mitä kenties musiikillinen arvo oikeuttaisi. Toisen roska on toisen aarre.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 12:30

No toi C.C oli tuttu...Muut ihan vieraita.Mahdanko olla liian nuori vai vanha, kun en tunnista? Nuoruus kuitee kolahtelee päähän :) Pätkittäin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 12:55

Kyllä on aivan tuntematonta tavaraa, tosin en mikään diskohile aikanani ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 13:22

Minä olen ollut mieheni kanssa discohile aikanamme. Ja on lp- levyjä vanhemmalta ajalta, poikamme kerran ihmetteli miksi meillä on Santanan lp. Olemme musikaalisia ihmisiä, mutta ei kiinnosta minua avata linkkejä napsun ihmisiltä , niitä on riittävästi lähes joka vastauksessa, eiköhän jokainen tietokoneen käyttäjä löydä ne vastaukset itsekin googlettamalla. Minä olen paljon pitänyt Ramonesista silloin nuorempana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 13:27

Nyt taitaapi olla niin että olen visiin liian vanha noihin disko musiikkeihin. En yksinkertaisesti ole niittä kuunnellut.On tullut ihan muunlaisia .En todellakaan tunnistanut noita kappaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 14:17

Mulle nämä olivat kans ihan vieraita :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 15:16

Kyllä on ihan vieraita,kun en diskomusiikista välitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:23

Olen kyllä -70luvun lopun ja -80 alun diskoilija, mutta nämä tuntuvat aika vierailta biiseiltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 18:08

Ei iske mitenkään erikoisesti minun makunystyröihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 18:25

Eipä ollut tuttuja minulle, vaikka nuorena tuli paljon diskoissa oltua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 19:37

Eipä pistänyt veriä kiertämään nämä Euro-diskon alkujen kuuntelut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 21:42

Olen elämässäni ja nuoruudessani muistaakseni käynyt yhden kerran discossa, vai onko se ollut unta.
En ole diskojuttujen fani ollut koskaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 22:53

Osa oli tuttuja..kummasti alkoi jalka vipattamaan..en mää taida vielä vanha ollakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 01:32

Tuttuja ovat, osa oli vähän unohduksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 07:32

Osa jollain tapaa kuulosti tutuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 10:11

70-luvun puolivälistä enemmän tai vähemmän hileenä 1990 saakka. Ensimmäinen vaikutti tutulta, muut eivät. Minun tanssimusamakuun on enemmän soul, funk, rnb ja tietty ItaloDisco, jota tanssittiin Italian disoissa 70-80 luvuilla. Kuuntelen ja omaksi ilokseni tanssin myös nykyistä tanssimusaa. Ei taida lakata tanssijalka vibajamasta ennen noutajan tuloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:10

Discojumputuksen olen aina kiertänyt kaukaa, toista on vaikka Kesäillan valssi...