Mikä on paras vuodenaika tehdä töitä tutkijoiden mukaan?

Lisätty: 28.06.2011 - 08:14

Kaikenlaisia tutkimuksia...joillekin voi olla hyvä niin, mutta minä en haluaisi tehdä töitä muulloin, kuin syksyllä ja talvella.

Avainsanat: työ aika tehokas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 08:45

Jos työ olisi huvia, niin herrat senkin kaiken omisivat itselleen.

Oloneuvoksena tunnen itseni ulkopuoliseksi tässä keskustelussa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 08:01

Taloussanomien mukaan keskikesä, jos ilmasointi pelaa ;-D
itse kyllä tekisin työt sydäntalvella ja kesällä laiskottelisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 08:14

Olen Palisanterin kanssa samoilla linjoilla, työt tekisin pimeällä kaudella ja keskikesällä lomailisin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 09:28

En tiedä muista, mutta ainakun alkaa olla hellettä parhaimmillaan saan jonkun ihme leipomisbuumin ja nyt odotan lihapiirakkataikinan nousua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 11:20

Tutkiminen, mitähän tässä tutkisin. Kaiketi se pimein vuodenaika joutaisi siihen, saisin välillä
nukkuakin, koska ne minun tutkimukset eivät liene suuria olisi ja kellokorttia kysyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 13:43

Syksy,talvi ja kevät. Kesä olisi kaikilla siestaa. Tarkoitan toukokuusta tuonne elokuun loppuun.Olisi upeeta ja jopa hienoa ajatuksena jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 14:08

Kaikkina muina vuodenaikoina paitsi kesällä. Kesä on lomailun kannalta parasta aikaa ja silloin ei huhkita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:32

(sisä)Työt voisi tehdä lokakuusta - maaliskuulle ja väliajan sitten "omia"töitä kuten puutarhanhoito :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 23:53

Kyllä talvinen aika on parsta työntekoaikaa..Kesällä kyllä jos saa ulkona tehdä töitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 01:34

Kaikki muut vuodenajat menee, muttei kesä. Kesä voisi olla kaikilla luppa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 08:08

Omalla kohdallani eivät vuodenajat vaikuta työtehoon, mutta keväällä ja kesällä olen muuten vaan virkeimmilläni. Syksyn ja talven voisin viettää mielluummin talviunilla kuten karhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:04

Työssäkäyvän on tehtävä työtä silloin kun sitä on - oli sitten kesä tai talvi.
Talvella on onnea olla sisätöissä, kesällä se onkin sitten päin vastoin.