Naimisissa 30v. Mitä lahjaksi?

Eivät voi olla poissa kotoa yötä, koska eläimiä....

Lisätty: 27.06.2011 - 18:40

Eläinhoitola ei tule kysymykseen :( Muita ehdotuksia?

Lisätty: 27.06.2011 - 23:10

Toinen hieroja ja toinen ruokatalouden ammattilainen....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2011 - 00:17

Joku teatteriesitys tai konsertti heille.Ja senjäkeen pääsivät syömään jonnekkin viityisää paikkaan..Aina on niin nälkä,kun tulee esim. teatterista..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista kaikille. Juhlat on takana ja anopin ja appiukon 40 vuotinen sota alkoi : ) Lahjaksi veimme Saimaanristeilyn ruokineen ja teatteriliput.Kovasti tykkäsivät !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2011 - 17:51

vaikkapa lahjakortti eläinhoitolaan, tai lupaudu itse vaikkapa viikoksi hoitajaksi.
riippuen tietenkin onko kyseessä karjaa vai pienempiä eläimiä, kissoja, koiria tns.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 18:27

Toi olisikin hyvä lahja kun palisanteri ehdotti. Lupaudu eläintä hoitamaan kun ovat poissa kotoa.Itse tiedän 3 kissan omistajana siitä et lähde kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 18:54

Osta hyvästä ravintolasta heille pöytä tarjoa ruuat ja lasit shampanjaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 19:12

Ajattelin juuri ehdottaa samaa kuin Toffe tuossa edellä. Tai varaa heille hirojalle aika tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 19:30

Lahjakortit hemmotteluhetkiin. Esimerkiksi: teatteri, kauneushoitola, kampaaja, hieroja, konsertti.Valinnanvaraa on vaikka miten paljon, eikä tarvitse olla kotoa poissa yötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 19:48

- Lahjakortit hyvä jos lahjan saajat vai käyttävät ne
- Valokuvakirja heidän yhteisestä taipaleestaan. (mm. ifolor )
Kun ikää tulee lisää, niin kirjasta on helppo selailla. Näin olen kuullut että ikäihmiset katselevat muistoja menneestä elämästään mielellään.
- Pitäkää heille juhlat, vaikka vain omalla porukalla omassa kodissaan, viekää kaikki tarjottava yms.. yllätys!
- Useasti ikäihmiset pitävät lahjana myös sitä, että heitä muistetaan vaikka vain puhelin soitolla, joten tähän sopisi sama kuin hääparille, että tulevana vuonna (12 kk ) jokainen ottaisi vaikka kerran kuussa jonkin yhteydenoton heihin heille sopivalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 20:24

Järjestä yllätyskekkerit hääparille. Nyt kun on kesä, niin mikäs sen helpompaa, kuin grilli kuumaksi, kata pöydät ja kutsu joukko koolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 20:52

Kyllä minä lahjakorttia suosittelen, olen itse saanut ja se tekee milelen iloiseksi.
Nyt olen meidän suvun lähisukulaisille ottanut lahjakorttia kampaamoon.
Naisille harvemmin, miehille useammin,on nääs hintakysymys.
Viime joulunakin sain muutaman lahjakortin s-marketiin ja K-citymarkettiin,
ovat tuolla vielä käyttämättä, summat eivät ole isoja, mutta sopivia minulle
pieneläkeläiselle hyvin tervetulleita.
Paljonhan sitä on kaikkea, kun vain hoksaa edellä esitettyjäkin, jotka ovat hyviä.
Vaikea oikein sanoa, kun ei tiedä perinpohjin olosuhteita, heidän makujaan ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2011 - 22:55

Lahjakortti vaikka jollekin hierojalle joka tekee kotikäyntejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 08:42

Kortti tuo, kortti vie. Lahjakortti on paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 08:44

Lahjakortti... mutta ei hierojalle koska toinen on hieroja ammatiltaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 07:35

Liput teatteriin/konserttiin/muuhun heitä kiinostavaan tapahtumaan, lahjakortti ravintolaan jossa tunnetusti hyvä ruoka. Karikatyyliteos pariskunnasta (jos huumorintajua riittää), esim. taiteilija Tommi Vuorinen tekee niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 06:01

Hellää hoivaa ja huolenpitoa. Rouvalle lahjakortti kauneushoitolaan, ja isännälle hierontaan.