Oletko punkkari vai fiftari?

Näin kysyi kaverini, kun oltiin 7 vuotiaita. Em mä ole kumpikaan, vastasin. Johon kaveri, et kyllä sun pitää olla jompikumpi. Ole fiftari, kun minäkin olen. No joo sitten, sanoin. Ja sitten oltiin niin fiftaria vähän aikaa. Myöhemmällä iällä on sitten selvinnyt, että ehkä olen enemmänkin sellainen hippipunkkari. Miten sinulla?

Avainsanat: hippijuppipunkkari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2011 - 15:09

Kyllähän tässä on ehtinyt nähdä kaikki mahdolliset tyylit vuosien varrella! Nyt kun olin pojallani ruotsissa ja hän laulaa hevi porukassa, niin olin tosi yllättynyt niiden taidoista ja vaikka se on aika rankkaa musaa , niin olin positiivisesti yllättynyt ja nyt onkin heillä kaksi keikkaa lontoossa!
Mutta kyllä olin nuorena lähinnä rauhallisemman musiikin kuulija !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2011 - 11:53

Vanha hippi,make love not war!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 12:02

Hippi minä olin aikani, ja poppari olin kun oppikoulua kävin, toiset oli paskiksia leveine lahkeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 12:58

Hipit, popparit ja paskikset olivat minun aikaani..
Itse voin sanoa että en ollut näistä mitään henkisesti..
Pukeuduin kyllä paskiksien tyyliin leveälahkeisiin mustiin teryleenihousuihin, usein oli värilliset
( punainen tai keltainen)kiilat vielä leventämässä lisää..
Paljon löytyi ystäviä joka kantilta, mutta kukaan ei oukeutumistani moittinut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:03

En ainakaan punkkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:04

Taisin olla diskolainen, viihdyin diskoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:12

Meneehän se niin, että toinen nimeni voisi olla vaikka Valssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:30

Ja minulle sopii vaikka hypyjenkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:51

Rokkari minä taisin olla .Nytkin lavalla jussina toivoin rokkia.Tanssin myös sitä.Tuosta tuli lapsuus mieleen kun kerroit itsestäsi ja kaverista. Olin 11v ja naapurintyttö taisi olla melken 16v. Haki kaveriksi kun meni tupakalle puupinoille, jonne oli ne piilottanut.Sanoi minulle että sinä oletkin vielä lauta. Enkä ymmärtänyt mitään mitä tarkoitti tuolla. Jälkeenpäin selvisi mitä tarkoitti.Taisi olla omista tisseistään ylpeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 15:33

Läheltä liipannut monikin, mutta mie olin vaan tavallinen kiltti maalaistyttö joka kävi kovasti lavatansseissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 16:41

Heh...Vaikka kirkkokuorossa lauloinkin, oli musiikkimaku kaikkea muuta, kuin niitä virsiä...Tykkäsin diskomusasta ja soulista...Taisin olla aika kaikkiruokainen :) En kuulunut, enkä kuulu vieläkään mihinkään porukkaan sen paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 19:51

Taisi se nuoruus mennä diskonpuolella, mutta onhan sitä opittu valssit,humpat, tagot myöskin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 20:55

Musiikin suhteen kaikkiruokainen, missään vaiheessa en ehtinyt näihin eri tyylisuuntiin mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2011 - 22:55

Minä olin farmari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 05:59

Rokki mimmi henkeen ja vereen.