Mistä johtuu röyhtäys joka haisee kananmunalle???

Mulla on usein tämä vaiva ja on aika kiusallista jos röyhtäsee ja muut joutuu yökettelemään. Ja olen kuullut myös että tässä vaivassa voi tulla myös ripulia.

Lisätty: 26.06.2011 - 12:31

Saako sitä POIS?????????????????????
On meinaa aikaa inhottava maku suussa ja muutenki tosi inhottavan tuntusta.

Lisätty: 26.06.2011 - 17:00

Ja en tykkää kananmunista enkä ole syönyt niitä!

Avainsanat: röyhtäys kananmuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2011 - 09:03

www.charlespoliquin.com/Arti...px?lang=FI

pepsiinin puute..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2011 - 12:15

Mennyt vahingossa hengitys-eli keuhkotorveen ja siellä on ollut vanha kilju käymässä ja haju leviää
röyhtäisyn mukana ilmoille, näin kuvittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 14:35

Kokeile närästyslääkkeitä, ilmeisemmin sinulla on happovaivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 16:28

olet syönyt lähiaikoina kananmunia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 16:30

Poista se katalysaattori, kun ennen ko autot pölläytti rikin katkut takaa tulevien naamalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 22:21

Kärsin itse joskus samasta vaivasta.Minulla todettiin ns.palleatyrä...Sekä refluksiiditauti.Monilla laulajilla muuten sama vaiva....
Lääkkeillä ja laihdutuksella vaivat hävisivät.Nyt ei ole kiusannut vuosiin.Onneksi.Oli aika kiusallista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:29

Käännyhän virallisen tohtorin puoleen, niin ei tarvitse arvailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 11:41

Tohtori Kiminkinen auttaa tässäkin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:20

Parhaan avun saat käväisemällä lääkärin pakeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 14:05

Ajattele mitä syöt päivittäin ,Jos jotain epäilet pidättäydy pariksi viikoksi siitä ja kyllä eron huomaat. Joskus ei ekalla heti tiiä.Juotko liian vähän neutraaleja nesteitä.Itseä tarkkailemalla parhaiten pääsee jyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 14:17

Viittaa vahvasti happovaivoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:22

popsi popsi kananmunaa...........jaa a. ei hajuakaan.