Jos joku on ollut kos hotel apartmentsissa, niin tietäisittekö sen baarimikon nimeä joka on aina iltaisin sielä. Löytyiskö häneltä

facebookkia. Tai tietäisittekö kos hotel apartmentsin sähköpostia tai jotain. PAKKO saada tavata hänet, muistelisin että nimi oli jokin costa tai kosta tai joku sellainen

Avainsanat: apua kos hotelli hotellit kreikka hippokrates baarit yöelämä kos hotel apartments kos junior suites nopeasti äkkiä kiire apua help apua kos hotelli hotellit kreikka hippokrates baarit yöelämä kos hotel apartments kos junior suites nopeasti äkkiä kiire apua help

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 21:10

googlettamalla varmaankin löydät emailosoitteen hotelliin, tai puhelinnumeron ja voit kysyä sieltä suoraan.

mm. täältä löydät muutaman hotellin nimen:
fi.hotels.com/de594078/hotel...eikka-kos/

... ja nythän olisi edullinen lähtö Kos´ille 01.07.2011 Napsun äkkilähdöissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 22:01

Onnea etsintään!
Olethan juhannustaiat tehnyt ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 22:25

En löytänyt hotellin email osoitetta, mutta hotellin osoite on: Kos Hotel Apartments, 2, Harmilou Street, Kos puhelin +30 22420 47100.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 01:06

MIkset kysynyt hepun nimeä tms.maailman helpoin juttu;mikä nimi,puh&FB.Ota edes onkeesi vinkki äkkilähdöstä,matkaan Hopia sormus takafikkassa tai hantväskyssä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 08:29

Tekisi mieleni kysyä miksi?
Lähes jokaisessa hotellissa on näitä velikultia, jotka "viihdyttävät" joka viikko eri vieraita. Et taitaisi saada kovinkaan uskollista poikaystävää, jos sellaisesta haaveilet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 13:53

Onnea vaan etsi googlettamalla, tai ihan tuolla Costa nimellä facebookista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 18:09

Kuin neulaa heinäsuovasta hakisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 21:05

Aivan outo suuruus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 14:00

En ole Kosilla käynyt kait pariinkymmeneen vuoteen lähes.... enkä tunne miestä. Mutta ei välttämättä ole työssä samassa hotellissa vai oliko se baari... ei edes samalla saarella.
Fiksuinta on ottaa äkkilähtä ksosille ja mennä etssskelemään ihan paikan päälle.... mutta tuohon en suinkaan kehoita... mitä siitä costan vaimokin sanoisi jne!
Kosta ei välttämättä ole oikea "väännös" nimestä mutta jotain sinne päin voi olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:20

Onnea etsintään, soita suoraan kyseiseen hotelliin niin selviää kaikista helpoiten.