Lepää rauhassa siskoni, aaltojen sylissä, kukkivan kesäisen maan. Niin pieni on matka, yksi sydämen lyönti ikuisuuteen?

Nyt vihdoin saan kiittää Teitä rakkaat napsulaiset siitä hiljaisesta tuesta, jota olen saanut vastaanottaa ainoan Siskoni järkyttävän poismenon johdasta.
Aallot ja tuuli tuo kotirantaan terveiset jokaisen päivänä
Silti minullekin liehuu siniristilippu saloissa ja juhlistaa Suomen suven juhlaa.
Toivotan Teille rakkaat ystävät valoisaa ja tunnerikasta juhannusta.

Avainsanat: matkan pää 24.6.2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 21:21

Jokainen elää täällä luontonsa käskyn mukaan,
elää ja toimii,
kunnes ikuisuuden kutsu hänet saavuttaa.
Silloin hän on täyttänyt tehtävänsä,
hänen kohtalonsa kaari on käynyt umpeen,
hän on ansainnut rauhan.

- Toivo Pekkanen -

Lämmin osanottoni Sinulle surussasi.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille , nyt jatkan yhdessä teidän kanssa matkaa.
Syvä surun usvaon edessäni, mutta uskon, että se hiljalleen
muodostuu kauniiksi verhoksi elämäni varrelle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 21:53

Lämmin osanottoni myös täältä Sirkkalisalle.
Muistot.. on aina sinun omiasi, niitä ei sinulta viedä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 22:13

Olen kuullut, on kaupunki tuolla, yllä maan, päällä pilvien usvain, luona välkkyvän taivasten rantain, siellä kerran, ah, olla mä saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 01:08

Joku aina poistuu näyttämöltä,ikävä kyllä.Osanottoni ystäväni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 02:42

Voimia sinulle sirkkaliisa raskaasta päivästä olet selvinnyt..surun kyyneleitä olet vuodattanut,sen tiedän..mutta elämä jatkuu meillä...
Itsekin olen tänään kyyneleitä vuodattannu,mutta ne oli onnen kyyneleitä...
Itkemme surusta ja ilosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 08:13

Hyväpä on levätä taivaan kodissa. Osanottoni ja voimia sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 08:24

Lämmin osanotto myös minulta ja voimia tästä yli pääsemiseen.
Elämän vain on jatkuttava, vaikka mitä tapahtuisi. Tapahtunut ei tietysti koskaan unohdu, mutta ajan myötä sen kanssa voi jatkaa omaa elämää, vaikka se nyt ehkä tuntuukin mahdottomalta.
Sitä siskosikin haluaisi.
Hyvää ja rauhaisaa Juhannuspäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 12:24

Osanottoni suruun.
Kesä kukkii kaunehinna .Luonnonlapset karkeloi.
Juhlii metsän laaja linna.Meren kannel soi.
Nuku, tuoksuun kukkien ,nuku lauluun lintujen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 13:36

Otan osaa kohtalo ystäväni www.youtube.com/watch?v=n0L4...mp;index=7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 13:58

Osanottoni Sinulle... voimia..
Jokaisen on joskus kohdattava matkan pää, Siskollasi oli nyt..
Muistot elävät joten, joten muistoissasi elää edelleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 17:31

Lämmin osanotto ja voimia Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 18:07

Syvä osanottoni.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 06:03

Suuri suru on sanaton. Aina välillä kääntyy sivu kohtalon kirjassa, meiltä lupaa kysymättä. Voimia sinulle ja osanottoni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:25

Osanottoni sinulle suuressa surussasi.
Kuulin vasta ensimmäisen kerran siitä. Kaikella on aikansa, ja kaikki on korkeimman kädessä.
Voimia ja uskoa Jumalaasi - kotiinhan hän otti matkamiehen väsyneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 10:30

Otan osaa suruusi!
Meillä kaikilla on elämä jo etukäteen suunniteltu ja hänen aikansa oli täynnä! Hänellä on hyvä olla ja kaikki se mitä hän tuli maanpäälle kokemaan tuli valmiiksi ja hän oli itse ennen syntymäänsä jo päättänyt kuinka lähtö tapahtuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 10:50

Osanottoni surusi keskelle lähettelee pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:25

Voimia ja jaksamista edelleenkin sinulle, kun menetit niin rakkaan ihmisen. Onneksi jäivät onneliset muistot yhteisistä vuosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 14:08

Osanottoni, voimia sinulle.