Heitättehän mökijän avaimet järveen?

Mies kuoli mönkijäonnettomuudessa;
www.hs.fi/tulosta/1135267181687

Avainsanat: juhannusvihdat eli vastat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2011 - 10:49

Mönkijä kuuluu minun mielestäni aivan turhanpäiväisiin laitteisiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 21:50

Ei ole möNkijää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 22:10

Erittäin surullista, juhannuksena sattuu ja tapahtuu paljon ikäviä asioita. Toivottavasti näitä murheellisia uutisa ei tulisi enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 23:59

En heitä.Kaikkea sattuu ja tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 01:09

Yleensä nakkaan järveen mönkijän,auton ja fillarin avaimet,varmuuden vuoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 08:14

Kenenkähän avaimet kävisin heittämässä...kuoleman pelihän se on jos ei hallitse ja osaa ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 08:36

En heitä, kun ei ole edes aikomusta ostaa moista vehjettä.
Kunnon työkone on pieni turvahytillinen nelivetotraktori, jolla lentää lumi kymmenen metrin päähän ja kulkee kahdeksan tonnin sorakuorma ym. duunit kohtuullisella vauhdilla.
Veneessäkin nautin kahvit kohtuullisen konjakkimäärän kanssa, koska täällä voi saada pillin suuhunsa ja kaikki ajelu loppuu siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 09:41

Avaimet , niin onha minun ainoassa kulkuoelissä rollarissa, sellainenvaijerilukko, en näe mitään syytä heittää avaimia veteen tms.Kotona on vara-avain avainkaapissa joten se pulma ei sillä nakkauksella paljon auttaisi. Ehkä en ymmärtänyt kysymystä oikein.
en juo kun puoli desiä kahvia ja konjakit ynnä muut kermat saavat olla mummon talvisaappaiden varressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 12:59

Kallis peli, kait sillä jotain tarvii tedäkkin. En kyllä sitä peliä ostaisi .Olen aina epäillyt kun sillä maastoon menee. Tässä muutemalla mönkkäri, käyvät hakemassa talviset puut metsistä. Vaikkei omasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 13:56

Tämä on taas näitä juhannuksen tapauksia...
Kaikki tuollaiset avaimet pitäisi piilottaa todella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 18:01

Mönkijää ei ole eikä tule......, paljon tuolla pelillä tulee vakavia onnettomuuksia oli juhannus tai erki....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:38

Mönkijät ja vesiskootterit pitäisi lailla kieltää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 14:06

Ei ole "mökijää", inhoan niitä yli kaiken. Pitäisi lailla kieltää moisilla vekottimilla ajaminen esim. vieraissa metsissä ja mailla. On täysin turha väline, samoin on vesiskootteri, pitävät molemmat melua myös
eli ainoa "saldo" on häirintä ja tuhoaminen.