Nyt juhlimme suven kaunenta juhlaa. Kaikille napsukaverit oikein ihanaa ja iloista Juhannuksen viettoa.

Minua sauna odottaa ,vihdan kera.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2011 - 08:53

Mukavaa Juhannuspäivää sinulle ja kaikille muillekin.
Saunottu on ja tänään uudelleen. Sääkin näyttää täällä keskisuomen tuntumassa kohtuulliselta, aurinko pilkistelee ja järvi on lähes peilityyni. Lämpöäkin on melkein tarpeeksi, joten kyllä tästä mukava päivä on kehittymässä.
Tekisi mieli kaataa muutama koivu auringon tieltä vihtavärkeiksi, mutta ei taitaisi naapuri tykätä, kun tuntuu nukkuvan. ;-D

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 21:58

Saunassa oltiin Vihta mukana ja nyt syödään sitten Vasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 22:08

Ei ole vihtaa, eikä vastaa, sauna tosin on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 01:11

Jep kaikki elementit kohdillaan,grillit, makkarat ja monituiset vihannekset,hyvä seura ja nyt uni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 08:15

Aurinkoista juhannusta sinulle ja perheellesi täältä Savosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 13:50

Hyvää Juhannusta vaan, käyskentelemme kahden kodin väliä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 17:47

Hyvää Juhannusta itäisestä Suomesta, aurinko on hellinnyt päinvastaisista ennusteista huolimatta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:23

Juhlaa ja lepoa minäkin odotin, kaiken tuon myös menetin. Toivottavasti juhla oli sinulle mieleen, eikä mennyt mikään pieleen. Tervetuloa aikaan jälkeen mittumaarin, eihän meidän tarvitse ottaa siitä vaarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 10:48

Kiitos toivotuksesta. Niin kiirettä piti, että nyt vasta ehtii napsuttelemaan.
Toivottavasti juhannuksenne meni rattoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 08:10

Juhannus jo ohi, joten ihanaa kesää sinulle toivotan.