Virkailija virtsasi matkustajan matkalaukkuun – ?!?

Lisätty: 24.06.2011 - 07:56

Juttu: www.stara.fi/2011/06/24/virk...alaukkuun/
Video: www.youtube.com/watch?v=5SIF-R2lzek

Avainsanat: ampparit com / stara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2011 - 14:12

Vähän on sellainen olo, että tässä halutaan maksattaa matkatavarat Delta-yhtiöllä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 09:19

Just joo, tää on taas näitä monia kummallisuuksia..
Tais olla virkailija asiakkaaseen täysin kyllästynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 11:30

Tai sitten lavastettu juttu,en jaksanut katsella videota *nice jobtrousersien* polvista eteenpäin...oisko joku huumekoira nostanut laukun kulmalla jalkaansa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 12:39

Pitkäveteinen video...kusihan on puhdasta ainetta, enimmäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 13:29

En viitsi mokkulalla avata videota, kun kehuvat pitkäveteiseksi.
Itse olen nähnyt livenä vastaavan tapahtuman. Virtsaaja oli tosin tullin koira. Päästi lirut farmariauton sisälle. Nuuskiminen lopetettiin siihen paikkaan. En tiedä kertoivatko tutkittavalle mitä tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 13:48

Haiskattaa sille, että juttu on tehty, tiedä sitten totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 13:56

Taisi virkailijalla käämi palaa oikein tosissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 10:43

Ystävä hädässä tunnetaan.