Onko paikkakunnallasi ollut tänään myrskyn aiheuttamia häiriöitä, sähkökatkoksia yms.?

Meillä Savossa on vain sadellut klo 18.00 lähtien.

Avainsanat: sää tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2011 - 08:58

Ei mitään vaurioita vissiin ole tullut vaikka myrskyn poikanen täällä vieraili.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 22:59

Vain vesisadetta, taitaa myrsky riepotella etelää ja länttä vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 23:00

Sastamalassa on ollut rauhallista,mitä nyt vettä vihmoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 23:04

Päivällä oli aika tyyntä..iltapäivällä alkoi satamaan..sain kunnon sadesuihkun,kun poljin pyörällä työkeikalta..Nyt illasta on alkanut myskyämään..toivon mukaan tasaantuu ilma aamuksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 06:12

Puolenpäivän aikaan alkoi vesisade ja iltapäivästä mukana myrskyinen tuuli joka yön riehui.
Vettä satanut noin 10 ml.
Aamusta selkeää ja aurinko paistaa loimottaa usvaiselta taivaalta.
Taitaa tulla kuitenkin hyvä juhannusaaton ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 07:17

Nyt aamu aurinkoinen ja viileä ,kostea. Eilen tuuli ja satoi.Nyt näyttää hyvällle vähän lämpöä lisää.
Ei ukkostanut enään.Mutta vettä tuli.Asteita 12+Saipahan kasvit vettä kerkisin justiin ruohoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 07:27

sateista ja pilvistä, ei ukkosen jyrinää eikä sähkökatkoja.
nyt aamulla +11C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 09:16

Ei täällä minun lähelläni ainakaan, Hirvensalossa on autoja pelasteltu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 11:37

Ei sunkaan meillä Helsingissä mitään,klo viiden aikoihin paistoi auri,mutta yhdeksän aikaan oli pilvistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 13:37

Ei tietääkseni ole mitään myrsky tuhoja tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 14:00

Tuulista on ja välilläsateistakin, mutta ei onneksi myrskyä kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:13

Ei ollut - keli oli mitä mainioin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 10:38

Ei ollut ongelmia vaikka kuinka paljon ennustivat niitä tulevan.