Ilta-Sanomat parkkeerasi grillimakkarat paremmusjärjestykseen. Mistä pidätte eniten vai syöttekö, mitä sattuu olemaan ja hyvää on?

Minä paistan mitä sattuu olemaan, joskus on parempaa siis kalliimpaa, mutta Hakalan Suomihan se parasta Iltiksen mukaan oli, mutta oli kilohintakin sen mukainen. Kabanossi ja kyllä atrian Hiilloskin
hyvää on kunnon sinapin kanssa. Kalliiksi se tulee makkaraakin ostaa ämpärikaupalla , jos juhannusvieraita on paljon ja talo tarjoaa.

Avainsanat: paras grillimakkarasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 22:04

Kyllähän kunnon kabanossia ei voita mikään ! Maukasta grillaamista!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 17:58

Atrian hiillosmakkaraa tai Kabanosseja, sinappia ja ketsuppia, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 18:20

Silloin kun makkaraa grillaan, niin kyllä katson mitä ostan.
Useimmiten balkangrilliä ja on hallista haettu tuota Hakalaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 18:25

Chili- tai juustokabanossi, tuhdilla sinapilla ja ei missään nimessä ketsuppia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 18:31

Olis ollut kiva tietää,mikä oli valikoima IS:llä;itse tykkään Liidelin bratwurstista,silloin harvoin makkaraa grillatessa.Jauhoiset makkarat passaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:09

Minä tykkään kaikenlaisista grillimakkaroista joissa ei ole niitä lihaklönttejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:11

Atrian Hiillokseen petyin viimeviikolla todella ja se saa minun puolesta kauppaan jäädä, oli oikein rasvakasa koko makkara valkoisenaan.. en muista ennen sellaista saaneeni nyt viimeviikolla ostin 3 pakettia ja kaikki makkarat ihan rasvaisia...
Poprilliä ostin nyt tänään grillimakkaraksi se ei kyllä vielä ole pettänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:13

Wilhelm paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:56

"Nabakossia grillailen". Kertokoon iltis mitä tahtoo, en lue kuin lööpit kaupan kassajonossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 20:51

Wilhelmi ja kabanossi. Maksoi 1.90 paketti .Ei minusta kallista ollenkaan .En syö paljoa makkaraa .Siinä puitää olla kotisinappia ehdottomasti ja ketsuppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:31

Bratwurst ja Someron saunapalviryynimakkarat on mieleeni. Vielä kun osais tehdä kunnon tujua piparjuuritahnaa kyytipojaksi, niin ei muuta ei sitten tarvitakaan. Eräs edesmennyt tuttavani oli mestari tekemään piparjuuritahnaa. Tänään ostaessani läheisestä sushi-baarista annoksen sain todella erinomaista piparjuuritahnaa. Olisiko kenelläkään Napsulla antaa reseptiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:34

ei niin väliä kuhan on liha % paljon .. en välitä jauhomakkaroista ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:39

Juustokabanossi on meidän perheen suosikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:40

Sen vähän mitä syön gillimakkaraa..pitää olla kabanossia tai vilhelmiä..Nyt ostin juhannukseksi kabanossia,kun oli tarjouksessa 1,49 paketti..voi olla että en itse syö niistä yhtään makkaraa...Tuleehan noita syöjiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 14:03

En ole makkaran ystävä, mutta silloin kun sitä syön, niin Kabanossia sitten. Hätätilassa käy Wilhelmikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:11

Minun suuni vastaa: Atria Hiillos ehdottomasti, hätätapauksessa menee Atrilli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 10:36

Camping on kunnon jauhomakkaraa. Ei kokkareita joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 14:21

Meillä ei syödä makkaraa ja jos sitten jostain kumman syystä joudutaan syömään, silloin jotain ulkomaisia versioita. Viimeksi oli kreikkalaisia makkaroita, maalle tuli pari henkilöä (lue miestä) mieheni saunavieraiksi ja toivomuksena oli olutta ja makkaraa.
Ostin molempia eli liettualaista olutta ja kreikkalaista makkaraa.