Turkkiin menossa. Missä kannattaa tehdä rahanvaihto. Onko kursseissa suuria eroja?

Yleensä olen vaihtanut kotipankissa täällä suomessa. JOku vain on sanonut että häviää kursseissa, teidä sitten onko totta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 11:41

Varmuus ennen kaikkea. Vaihtele vain kotipankissa tai esim. Forexissa.
Turkissa käytä vaihtopaikkana ainoastaan paikallisia pankkeja.
Kurssierolla ei ole merkittävää osaa matkan kokonaiskustannuksiin.
Luokkaa 20 € kahdessa viikossa.

Hyvää matkaa Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 12:03

Itse vaihdan osan jo Forexissa ja jos tarve vaatii niin heidän rahanvaihtopaikassa..
Siellä toimii myös Eurotkin..
Veljeni oli viime kesänä Sidessä kuulemma Euroilla voitti ostoksissa..
Me olimme Kusadasissa ja Euroilla hävisi hinnoista, taitaa joka paikka taplata tyylillään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 13:57

Forexissa vaihtaisin osan rahoista ja paikanpäällä euroilla pelaisin molemmilla valutoilla tarpeen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 15:30

Kyllä olen mennyt Turkkiin muoviraha taskussa ja lentoasemalla perillä nostanut paikallista vähän. Ne tykkää siellä ekuista ja maksavat hyvän hinnan aina. Rahaa vaihtaessa häviää vaihtopalkkion.
www.valuuttakurssi.fi/turkin-valuutta/

Katso tuosta paljonko saat esim.100€ lla. www.forex.fi/Kurssit/Valuuttalaskin/

Lisätty: 23.06.2011 - 19:38

Ylempi lupaa 100€ 231.90liiraa ja alempi 208,25 erotus tekee 23,65liiraa.
Euroissa yli 10 Ojalan laskuopin mukaan haviaa yli 10%

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 18:43

Mulla on ollut periaatteena,ettei meikäläisen rahanvaihdoissa muutamat sentit,dragmat tai pesetat merkkaa mitään.Eri asia jos olen taloa tai kartanoa ostamassa ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:33

Minulla on ollut vähän rahaa vaihdettuna...Turkissa olen vaihtanut pankeissa..Euroilla kyllä voi myös maksaa..Tinkiä pitää kovasti..niin saa halvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:29

Forexissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 14:35

Vähän Forexissa taskurahaa, eurot kelpaa hyvin paikassa kuin paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 21:59

Itse vaihdan Hki-Vantaalla menomaan valuuttaa sen että ensitunnit siellä pärjään. Sitten paikanpäällä etsin halvimman tai siis edullisemman vaihtopisteen.