Jos järjestämme lista arpajaiset paljonko tulee olla voittojen osuus myyntivoitosta?? eli jos saamme 10000e paljonko tulee olla ar

Avainsanat: arpajaisvero

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 09:54

Arpajaislain 26 §:n 1 momentin 3 kohdassa edellytetään muun muassa, että voittojen yhteenlasketun arvon tulee vastata 35 prosenttia arpojen yhteenlasketusta myyntihinnasta ja pienimmän yksittäisen voiton on oltava vähintään arvan hinnan suuruinen.

lisätietoa:
www.intermin.fi/intermin/ima...llinen.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 07:20

www.edilex.fi/virallistieto/...e/19990197

olisikos tästä hieman apua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 10:47

Juuri noin, kuten palisanteri tuossa kirjoitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 11:32

On myös sitten niin. Jos arpajaiset järjestetään "omassa piirissä", niin silloin ei moisia rajoituksia ja määräyksiä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 13:53

Hyviä arpajaisia !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 17:02

Tarkoititko nettotulos se kymppitonni?
Oman piirin arpajaisissa tuloista jaetaan 35% voittoina niin arpoja on myytävä
10 000/(1-0,35)=X. Silloin jää nettoa tuo 10 0000€ mikäli ei ole muita kuluja.
Siita sopii laskea paljonko tulee olla arpoja ja/tai yhden arvan hinta.