Vieläkö muistatte Kirsti Campoyn ja hänen raastavan taistelun lapsistaan.Nyt hän on tavannut heidät 12 vuoden jälkeen?

Kyynelehtivä äiti pääsi vihdoin tapaamaan lapsiaan Kaliforniassa.
Tunnen syvää kiitollisuutta, että hän sai vihdoin tavata lapsensa.

Avainsanat: kirstin camboyn ja lapset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 17:59

Kyllä muistan hyvin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille, Hyvä jos asiat menevät heidän kohdallaan nyt vihdoin parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 23:27

Tätäkö Seiskan juttua tarkoitit?
www.seiska.fi/seiskatv/_a192...+poikansa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 06:03

Kylläpä aika rientää. Joko siitä on 12 vuotta? Muistan tapauksen hyvin. Sydäntäraastavaa kaikkien osapuolten kannalta. Onneksi näyttää nyt asiat järjestyneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 06:41

Nimi ja tarina kuulostaa tutulta, en tuota juttua aikanaan seurannut. Pitkä aika tuo 12 vuotta, hyvä että asiat ovat näin kääntyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 07:22

Onko siitä jo todella niin paljon, muistan hyvin mutta en että aika on kulunut noin nopeasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 07:36

Äkkiä aika Kuluu.Muistan oli jotkut vaalit siinä ihan lähellä tulemassa.Eikö tämä äiti ollut ehdokkaana myös.Kyllä on ihan toivotonta taistelua jotka menettäävät lapsensa ulkomaille. Tämä isä kun haki venäjältä poikansa pois .Tiesi hyvin tilanteen.Teet sitä tai tätä aina kuitenkin koitetaan syyttää ,vaikka omia onkin.Toinen tai toinen on ilman lapsia. Tuntuu ihan käsittämättömältä.
Hyvä että nyt pääsi tapaamaan poikiaan.Tämä äiti kävi oikeistaistelua Amerikassa ja matkusti ahkerasti sinne, lakiihminen seurassa.Silloin ajatellin kuinka kamalan raastavaa hänellä on.
Mutta siinä sitten onnistumatta. Pojat siellä edellee.Aika menee kiitämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 07:41

Muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 10:49

Asia sai runsaasti julkisuutta aikoinaan. Suunnaton on varmasti ollut äidin tuska ja ikävä, kun ei ole saanut lapsiaan edes tavata. Onneksi tapaaminen toteutui edes nyt ja vaikka vuosia on vierähtänyt, on äidillä ja lapsilla mahdollisuus nyt tutustua toisiinsa uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 11:29

Kyllä siitä aikanaan kirjoiteltiin paljon. En silloinkaan lukenut niitä juttuja, enkä nytkään siihen aio tutustua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 14:15

Muistan hyvin.
Hyvä että saavat nyt tutustua toisiinsa.
Äiti on aina Äiti lapsilleen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 15:37

Asiasta nousi valtava kohu, kun lapset annettiin isän huostaan, eikä äidin, kuten yleensä automaattisesti tapahtuu, oli äiti millainen tahansa.
Tässä ei varmaan ole kyse vieraannuttamisesta, jota maassamme tapahtuu jatkuvasti tuhansille lapsille, vaan pelkästään siitä, että isä on amerikkalainen?
www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5258591810
Vai on tuostakin jo kaksitoista vuotta? Hmm... Lyhyt aika näin äkkiseltään ajateltuna. Minkäs ikäisiä sitä ollaan, kun sama taas kuluu? Hui kauhistus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:24

Muistan kyllä tapauksen ja siitä oli lehdet tulvillaan juttua. Todella surullinen tapaus, sillä poikien isä vei lapset kokonaan äidiltään ja näin ollen äiti on joutunut 12 pitkää vuotta elämään ilman poikiaan. Nyt pojat ovat aikuisia ja äidillä mahdollisuus tavata poikiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 22:41

Kyllä aikanaan tuli seurattua tätä tarinaa..Ihanaa että on nyt saanut tavata lapsensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 21:51

Ymmärrän hänen onnensa. Itse olen kokenut saman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 14:12

Onko siitä niin pitkä aika, no itseasiassa on. On ollut muuta elämää, lieneekö myös lisää lapsia ilmaantunut... Amerikan lakien mukaan meneteltiin ja ehkä se oli oikein, emme tiedä sivullisina kaikkia yksityiskohtia.
Ko. henkilö on elänyt suhteellisen värikästä elämää, jotain juttua on lehdissä ollut myöhemminkin.