Pitäkää huomena puotit poukamassa ja aurinkovarjot alhaalla, luvassa myrskytuulta! Ainakin lounaaseen

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....kyksi-asti

Avainsanat: myrskytuuli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 10:52

Puatti on tukevasti maille vedettynä, aurinkovarjoa en omista ja tuvan oven paiskaan kiinni,jos oikein alkaa myrskytä.

Kysyjän kommentti

Hyvä oli suunnitelmasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 21:23

Niinpä lupaavat tänne Airiston rannalle. Valmistauduttu on. Nähtäväksi jää oliko mitään hyötyä.
Lupasivat myöhemmin jo 26 m/s tuulta.
Ei tee vesille venosen mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:45

Niin on luvannut. NÄhtäväksi jää mihin se iskee.Kun ei isompia vahinkoja tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:51

Niin on luvattu, tuuli alkoi Turussa ainakin illalla puhaltaa jo navakammin.. oltiin tyttären luona kävelyllä ja sen tunsi jo nahoissaan, sitä odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:56

Kyllä antoivat myrsky varoituksen radiossa..Meilläpäin on ollut jo todella kovaa puuskaista tuulta..Nyt vähän on tyyntynyt. Aurinkovarjot otimme irti,että eivät taas lennä naapurin pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:57

Huomenna pysytellään kiltisti pois vesiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 22:53

Keski-Suomen mummeli toivoisi vaikka tuulta ja myrskyä huomiseksi, kun on jo melkein juhannus
sisällä, kunhan perjantai olisi kaunis päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 06:08

Meidän piskuiseen lampeen eivät suuret myrskyt yllä. Illalla lämmitämme saunan ja pulahdamme uimaan samettisen pehmeään veteen. Kyllä tätä mökkilomaa on jo odotettu. Satoi tai paistoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 06:16

Joo olkaahan varovaisia siellä etelä-rannikolla. meillä paistaa aurinko ja on tulossa ilmeisesti ihan kaunis päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 23.06.2011 - 08:00

Pilvistä ja tuulista on muttei kuitenkaan myrskyä. Toivottavasti keli pysyisi edes kohtuullisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:18

Aivan sama millainen ilma on, sillä meinaan pysyä joka tapauksessa kotona hyvien kirjojen ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 21:45

Ei tarvinnut varjella mitään - keli oli mitä mainioin.