Oletko koskaan ajatellut kodinvaihtoa ?

www.iltasanomat.fi/matkat/lu...86814.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 11:23

En ainakaan ääneen!
Kauniina kesäaamuna mies heräsi ensin, veti verhot sivuun ja alkoi hokea; "Ompa kaunis päivä"! Mamma kysymään mitä sitä hoet koajan?
Sinähän olet sanonut yks kaunis päivä lähteväsi tästä huushollista!

Kysyjän kommentti

Jumppishan se vitsin murjas :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 18:52

Eipä oinen ole tullut mieleen. Taitaapi olla uudempaa harrastusta. Ja myöskin ehkä rahaa vievää hommaa.
Ja mihis ja mitenkä se yksinäiseltä kävisi päinsä. Unohdan koko homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 19:05

En ole harkinnut. Varmasti mielenkiintoinen tapa sekä majoittua matkoillaan ettäsaada uusia tuttavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 19:12

En ole tätä vaihtoehtoa harkinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:16

Ei ole tullut mieleenikään ja jos tulisi menisi heti pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:47

En viimeisen 4o vuoden aikana ole tarvinnut vaihtaa eikä tehnyt mieli.Tässä työ, koti,mökki siis kesämökki.kaikki samassa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:53

Enpä taida moista tehdä, vaikka siinä voittaisikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 06:28

En ollut aiemmin kuullutkaan. Kerroin miehelleni tästä mielenkiintoisesta vaihtoehdosta - ei ottanut oikein tuulta. Olisin kyllä valmis kokeilemaan, mutta taitaa ainakin toistaiseksi jäädä toteutumatta. Hyvä idea kuitenkin. Kiitos linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 23.06.2011 - 07:50

En kyllä päästäisi vieraita ihmisiä meidän taloa isännöimään, tyydyn siis kiltisti maksamaan hotellien pyytämän summan ja nukun vastakin yöni hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:08

Olen kuullut ko. vaihto mahdollisuudesta ja on käynyt jopa mielessäni.