Mihin kesätapahtumiin aiot tänä kesänä osallistua?

Minulla suunnitelmissa ainakin Omakotinäyttely Kangasniemellä, asuntomessut Kokkolassa ja Keitejazz Äänekoskella. Onko kukaan muu napsulainen menossa näihin kekkereihin?

Avainsanat: kesän tapahtumat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 15:22

Muutamia kesäteatteri-esityksiä, asuntomessuja sekä paikallisia juttuja joitakin. Fiskarsiin tekisi mieleni. Saa nähdä onnistuuko tänä kesänä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 13:10

Kokkolan asuntomessuilla ainkain mieheni käy, itsestä en ole niin varma. Sinne päin suunnataan kuitenkin heinäkuussa muutamaksi päiväksi. Loma-asuntoemssut Mäntyharjulla olisi myös tarkoitus katsastaa, liikutaan jonain viikonloppuna sillä suunnalla.
Käydään Uudellamaalla Fiskarsissa ja Raaseporissa, en nyt tiedä onko siellä mitään tapahtumia varsinaisesti mutta kesäisin on tapana käydä itäisen Uudenmaan kaupungeissa.
Mustion linnassa on näyttely, sen haluan nähdä.
Eli on siinä vipeltämistä ihan tarpeeksi, kun 2 ulkomaanmatkaa sijoittuu myös keskikesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 15:05

No nyt en saa muuta mieleen ennen matkaa menen Turun keskiajan markkinoille jotka ovat noin viikon päästä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 15:29

Lastenlasten kanssa kesätetteriin katsomaan Risto Räppääjää.

Askaisten kurkkumarkkinat saattaa sisältyä ohjelmaan.

www.kurkkumarkkinat.com/

Tuskinpa sitten omalta kohdaltani muuta.

Mitä mamma sitten keksii, se on suuri arvoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 16:13

En ole osallistumassa kesätapahtumaan, menen sinne minne huvittaa ja näin ollen en ole vielä suunnitellut koko lomaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 16:47

Iso-Kirja juhliin Keuruulla nyt juhannuksena.
Keurusselän oma siipirataslaiva Elias Lönnroth kuljettaa minukin
Keurusselän kauniissa järvimaisemassa.
Haapamäen höyryveturipuisto odottaa myös minua ystävineen, siellä on Matti Nykästä, Meiju Suvasta,
nauretaan Joensuun Elliä ja Kaunista Veeraa. Musiikkileirin päätöskonsertti on ehdottomasti näytön paikka.
Ja sitte 16-17.7.2011 kEURUUN MARKKINAT, siellä on jos jonkinlaista esiintyjää ja myyntikojua n. 200
Virve Rosti,Sambaryhmä Roseira.Mikael Konttinen ja helikopterilennätystä.
Kyllä nyt mummelilla on niin paljon vientiä. että taitaa useammat korkkarit kulua alkutekijöihinsä.
Kun nyt taivaan taatto antaisi veren kiertää suonissa sykkivänä ja virtaavana ja onhan minulla se marevan
rotanmyrkky, joka ohentaa veren menopäälle.
Tervetuloa kaikii napsukaisetkin, kyllä me tämän kauniin Keurusselän ympärille sovimme.
Jos ohi kuljette, ilmoittakaa ennemmin, voimme pari sanaa vaihtaa, vai pelottaako naaman näyttö.
en ole vielä riihen seinästä revityn pirun näköinen jos nyt en Mallia XXL_kilpailuun
aio osallistua, ei löydy kaikkia paikkoja peittäviä bininejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 18:50

Keitelejazz on entisenä suolahtelaisena vuosittain ollut listoilla, tänä vuonna valitettavasti jää väliin lomareissun vuoksi. Punkaharjulla Retretin näyttelyt kävin viime viikonlopulla katsastamassa ja samalla reissulla tuli tutustuttua Johanna Oraksen näyttelyyn ja ateljeehen ja Parikkalassa "Hainanin lohtunaiset"- valokuvanäyttelyyn. Kaikki näkemisen arvoisia.
Mäntyharjulle vielä jossain vaiheessa kesää suuntautuu matka, siellä Salmelan taidenäyttelyyn ja samalla Mäntyharjun lomamökkimessuilla käynti.
Savonlinnassa kenties muutama konsertti Oopperajuhlien aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 18:52

Kesäteatteri Suomenlinnassa, Viron Pärnuun pitkäksiviikonlopuksi, Runebergillä lounasristeilylle Porvooseen, kahdet häätkin tiedossa heinä ja elokuussa ja mitähän muuta sitä keksiii.. kesällä tottakai torilla tulee käytyä ja sukulaisia lintsille jne pääkaupungin nähtävyyksiä katsastamaan ja tietenkin suurena tapahtumana tuttavien jokakesäiset mökkitarkastukset tehtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.06.2011 - 22:42

Pahoin pelkään etten tänäkään kesänä pääse kotipihan kekkereitä pidemälle. Niissäkin riittää touhua ihan riittämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 06:48

Tässä ääneen nauran Sirkkaliisan juttua. Jos olisin Keuruulla päin liikkeellä, niin varmasti poikkeaisin katsomaan minkälaista vauhtia saadaan rotanmyrkyllä aikaiseksi. Kyllä uskaltaisin näyttää naamani, eivät vielä ole ihmiset pahasti pelästyneet.

Omasta kesästäni tiedän sen verran, että muutaman päivän vietän Jyväskylässä, muutaman päivän Mäntyharjulla mökkitalkoissa, yhdet kesähäät elokuussa (ei omat), elo-syyskuun vaihteessa Ouluun. Muu aika menee enimmäkseen mökillä, käymme kaupungissa vain satunnaisesti. En pidä ohjuslomailusta; menen fiilispohjalta tapahtumiin, jos niitä on lähistöllä tarjolla.

Jos jossain olisi tapahtuma, missä Eput ja Amorphis olisivat esiintymässä, niin sinne voisin taittaa vähän pidemmänkin matkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 07:51

Mäntyharjulla olisi messut niitä ajattelen,eriasia toteutuuko. Ihana paikka.