Onko sinulla lääkekaappi ajantasalla?

www.mtv3.fi/matkailu/kotimaa...sriskeihin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 16:37

Kyllä se on ajan tasalla ja autossa on vielä pakollinen laukku, sekä baarikaapissa sisäiset rohdot!

Kysyjän kommentti

Sulkiksella homma hanskassa :)
Tosin kaikki napsulaiset ovat pitäneet hyvin huolta haaverin varalta!!
Hyvä napsulaiset!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 15:56

On.
Kassi kulkee autossa mukana ja myös ensiapulaukku.
Kyypakkaus lienee vanhentunut, mutta meidän tontilla ei ole kyitä näkynyt. Inhoavat kai jokaviikkoista ruohonleikkuuta ja muuta meteliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:12

On ajan tasalla ja juuri äskettäin laitoin sinne sidetarvikkeita sekä särkylääkettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:28

On ajantasalla. Siivosin juuri kodinhoitohuoneen kaapit ja sieltä on lähdössä vanhentuneet lääkkeet apteekkiin. Mieheni huolehtii, että meillä on ensiapupakkaus aina ajantasalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:38

On ajantasalla kyytapletit paikalla. Ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:46

Kyllä on kyytablettaja myöden ja aina tulee noita särkylääkkeitä useampaakin lajia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 17:56

Kyllä on ja autossa on pakollinen ensiapulaukku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 18:07

Repussa laastaria, siinä on kaappi.
Autossa on ralliajoita pakollinen avaamaton ensiapulaukku 70-luvulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 19:01

Kaikki tarvittava löytyy, kotona kaappi, autossa laukku ja vaellusretkille oma pieni pakkaus lämpölakanoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 20:35

Ensimmäisiä toimia mökille saavuttaessa on lääkekaapin tarkistus ja ajantasalle saattaminen.

Kunnossa on mökillä niinkuin kotonakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 22:30

Kyllä on lääkekaappi aina ajan tasalla..siintä olen pitänyt huolen..jos lääkeitä vanhenee,vien ne apteekkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:56

Pakko olla voimakkaan allergian takia. Ensiapulaukkujakin on parittain autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 11:49

Kyllä on. Lisäksi asianmukaisesti varustettu pussukka talomme rakennustyömaalla.