Oletko nähnyt jotain erikoisia mutaatio kasveja? www.savonsanomat.fi/uutiset/...C3%A4t-kiu

www.savonsanomat.fi/uutiset/...ssa/681176

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 16:45

Joskus on noita mutaatioita tullut, mutta en ole pahemmin itse moista huomannut..
Mutta lapsena tehtiin mummolassa Honkajoella aina pikku kävelyretki katsomassa niin talvella kuin kesälläkin, sitä puuta kutsuttiin käärmekuuseksi sen muistan..
Muuten ihan kuusi mutta oksat oliva alaspäin kaarellaan..
Moista en ole ikinä muualla nähnyt...

www.metla.fi/julkaisut/mt/67...-virga.htm

Kysyjän kommentti

Tässä nähtiin taas kerran luonnonihmeitä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 12:23

Olipa pitkä avainsana, en jaksanut jokaista asiaa koskevaa linkkiä avata.
Mutta en ole ehkä nähnyt mitään mutaatiota, ainakaan tunnistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 13:38

Kasvikunnassa näkee mutaatioita eli puna-ailakeita olen nähnyt, kukat ovat valkoisia. Samasta asiasta on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:04

Olipa erikoisia koivuja.
Itse pidän kyllä enemmän perinteisen värisistä. Ajatelkaa jos kaikki koivut olisivat tuon värisiä. Aika synkkää olisi ikuinen syksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:06

Ihan omassa pihassa sillä vuosi sitten istutetut suikeroalpit (olivat keltakukkaisia) ovatkin nyt valkoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:22

Luonnon ihmeitä on tuo sekoilemisen muiden samankaltaisten kanssa.

Upeat on koivut kerrassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:29

Olivat näköjään ehtineet jo poistaa sivun. Linkki ei auennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:41

Minä luulin että tuo punakoivu jalostettu muoto eikä mutaatio. Olen nähnyt niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 17:55

Linkki ei suostunut aukeamaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 18:58

Enpä ole moisia koivuja ennen nähnytkään, jännä värihän noissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 19:53

Geenimanipulaatio on kyseessä; www.savonsanomat.fi/uutiset/...ssa/681176
ja linkkiaukee kun sen olkein asettaa. Ei kannata hämätä otsikkoon laitetulla linkillä!!!???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 22:32

En nähnyt..kun linkki ei auennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:55

En saanut linkkiä auki, mutta aika erikoisen näköisiä kasveja on joskus tullut silmäiltyä. Itselläni on eräs juorulajiin kuuluva kasvi, jonka kukka on kaikkea muuta kuin kaunis. Erittäin vihjaileva suorastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 11:53

En ole nähnyt luonnossa enkä nänyt nyt ruudultakaan, kun ei tämä minun loppuaan lähenevä läppäri suostu sitä avaamaan.