Oletteko tutustuneet viikkari vaateviikkaamisen apulaiseen? Tosi kätsy kapine.

Avainsanat: viikkari vaateviikkain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 15:19

Meillä on kotona sellainen "viikkari", joka kahdella jalalla kävelee ja ymmärtää puhetta.

Voisi olla hyväkin peli tuo puhetaidoton viikkari.

Kysyjän kommentti

kätsyhän tuo on ja innostaa miespuolisetkin viikkajat mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 11:40

En ole itse käyttänyt mutta näyttää aika näppärältä

www2.positiivarit.fi/viikkar...frames]/0/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:45

Ensi kerran nimen kuulin ja katsoinpa netistä, Ja Positiivari puodistahan sitä saa.
Kyllähän se kätevä ainakin noiden t-paitojen viikkaukseen on, mutta ei se varmaan oikein
kaikkeen viikaukseen käy.
Kyllä minä viikkailen vielä käsikäytöllä vaatteeni. Hyvä jos joku avun saa itselleen.
Kaiken ne keksii, ei kummoinen läpyskä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:08

Enpäs ollut ennen nähnyt ja tuollainen pitää meille hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:34

Ihan näppärän näköinen vehje. Meillä jokainen viikkaa itse vaatteensa, joten en näe omien vaatteideni viikkaamista rasitteena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:40

Ihan itse viikkaan omaan muottiin, mutta on joskus youtuben kautta nähty jos mitäkin viikkaamista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 17:50

Ei vaatteiden viikkaus ole ollut koskaan hankalaa, joten jatkan entiseen malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 18:46

Aikanaan kotitalouskurssilla tiukka opettajamme Kukkoska takoi päähämme viikkauksen jalon taidon ja niillä konsteilla edelleenkin kieputtelen niin isot kuin pienetkin vaatteet ilman suurempia apuvälineitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:52

En ole moisesta kuullut, mutta toistaiseksi osaan vielä itse viikata vaatteeni ja vuodevaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 11:54

Messuilla sitä esiteltiin mutta vielä en ole itselleni hankkinut.