Miten vastaat puhelimeen kun soitat itse?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 09:36

En soita itselleni eli en vastaile omiin soittoihini!

Lisätty: 21.06.2011 - 12:58

Kertokaas te itsellenne soittajat, miten se tapahtuu? Soitatteko kännykällä lankapuhelimeen vai miten??
(vaikuttaa jotenkin Cambridge University- touhulta)!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 09:32

Sanon maritta puhelimessa. mitä asiaa.Tai sitten sääksjärvellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:37

Jos soitan, rippuu mihin, kenelle soitan. Jos tuntemettomalle, kerron nimeni ja mitä asia koskee.
Tutulle joka ennestään minut tuntee .Voin sanoa että rupesin soittamaan kun tulit mieleeni.Onko huono hetki. Voitko puhua.Tai sitten etunimeni ja kertoa kuulumisia.Kyllä aina jotenkin sutviintuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:39

Jospa nyt soitan toiselle, esittelen itseni tuntemattomalle, mutta tutulle sanon, että sirkka täällä.
Jos vastaan ja näen että tuntematon soittaa vastaan koko nimellä, mutta tutulle taas vain etunimellä.
Siinä se kertomuson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:15

Jos nyt sattuisin itselleni soittamaan, niin vastaisin varmaan että kiva kun muistit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:29

Tarvittaessa koko nimeni tai sittten pelkän etunimeni, riippuu ketä puhelimen toisessa päässä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:43

En soita itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 13:52

Kun puhelu tulee kännykkääni, useimmiten sanon vain etunimeni, mutta kotona lankapuhelimeen sukunimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:12

Enpä ole koskaan soittanut itselleni...hm. pitäisköhän kokeilla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:14

Mitä milloinkin mieleen juolahtaa. Pääsääntöisesti kuitenkin esittelen kuka olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:19

En soittele itselleni, jos soittelisin niin vastaisin Maarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:51

Jos näen että lapseni soittaa vastaan äiti ja jos taas tuntematon numero niin vastaan Katja.. joskus kauan sitten kun oli pöytäpuhelin niin tuli vastattua sukunimellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 19:59

Hetkinen sanoi Putkinen, pieraisi puhelimeen ja puikkelehti hetkisen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:50

Jos soitan itse - en vastaa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 12:00

Jos soitan itse, niin silloin kyllä vastaa se jolle soitan enkäminä.Mutta kun minulle soitetaan, vastaan lapseni soittoon "äiti" ja muiden tuttujen soittoihin etunimellä.Koska puhelimeni on myös työpuhelin, vastaan etu+sukunimellä silloin, kun näytössä pelkkä numero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 15:57

Etunimellä vastaan jos minulle soitetaan..Lapsille voi vasta mitä mieleen juolahtaa,kun soittavat.