Kanini sai neljä pientä, tervettä poikasta tänään aamupäivällä ne näyttää pulleilta ja hyvinvoivilta. Kuulostaako hyvälle? :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 06:28

Onnea perheenlisäyksestä.....!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 05:46

Ihana juttu. Toivottavasti kani-äiti hoivaa hyvin hellästi poikasiaan. Onnea vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 08:25

Onnea vaan, tarkkaile mutta älä koske vauvoihin se on selvä sääntö, kaniäiti voi hylätä vauvansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:00

Onnea suurperheiselle mahadille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:30

Kiva kun kaikki meni hyvin. Ihana katsella kun emo hoitaa niitä. Eläimet osaa todella niitä hoitaa ja hoivata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 10:05

Sinusta tuli kertaheitolla kanifarmari. Onnittelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:03

Parasta antaa emon ja poikasten olla rauhassa, ettie emo hylkä poikasiaan. Siitä se kanta alkaa kasvamaan, pian on kaikki nurkat täynnä kaneja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:17

Anna kanin olla poikastensa kanssa ihan rauhassa. Kani herkästi hylkää poikasensa, jos niihin koskee tai menee häiritsemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 14:30

Lemmikkinä kanit ok .. onnea
mutta nyt citykaneja luonnossa ihan kiusaksi asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:53

Jepulis! Ihanalta kuulostaa. Onnea perheenlisälle!

Minullakin on ollut kaksi kania - vanhempi ja nuorempi uros - tulivat meidän perheeseen "ottopoikina" sillä omistaja ei voinut niitä enää pitää. Sääli, ettei nuori kani jaksanut elää kuin muutaman viikon, mutta vanhempi herra oli seuranamme monta vuotta. Ihana otus ja niin viisas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:43

Totta kai kuulostaa. Uusi elämä on aina ihme, olkoot sitten ihminen tai eläin. Onnea vain tuoreille pitkäkorvien isäntäväelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 12:10

Kuulostaa oikein söpölle! Onnea koko kaniperheelle ja niiden onnelliselle omistajalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:46

hienoa ;)
toisaalta - kun puhuit pulleista pupuista samaan syssyyn kun kysyit kuulostaako hyvältä, mieleeni tuli väistämättä kanipata. pahoittelen.
puput on somia - mä odottelen vielä reilun kk ja sitten saan pikku kisun. sekin kuulostaa hyvältä - eikö?