Mielestäni tämä on avutonta harrastelua?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...22--Nurmes

Kyllä jenkit vetää auton suoraan perässä ohjaavalla aisalla. (Ilman lavettia).
www.karavaanarit.fi/@Bin/722...000828.JPG
rv-roadtrips.thefuntimesguid...ow-bar.jpg

Lisätty: 20.06.2011 - 20:38

Vetoaisa jenkeissä;
www.campingworld.com/shoppin...wbar/10693

Lisätty: 21.06.2011 - 06:11

Joo on ne saksalaiset fiksuja kun osaavat selvittää ensin kohdemaan tieliikenneasetukset.

Avainsanat: tyyliä matkailuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 05:42

Vai niin. Miksi kaikkien pitäisi olla, kuin ne typerät jenkit? Käypäs sanomassa tuon yhdistelmän kuskille mitä mieltä olet. Nimittäin jos osaat saksaa hyvin. Olivat saksalaisia. Pienellä autolla pääsee kätevästi liikkumaan..tai olivatko viemässä autoa jonnekin/jollekin...mistä näitä tietää, mutta jokainen taaplaa tyylillään.

Kysyjän kommentti

Kyllä on varastoitavaa kun on tarpeeton lavettikin leirialueilla kotioloista puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2011 - 20:41

Hieno idea.Kätevää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 21:17

Mitä järkee,kas kunnei helikipterii vedetä perässä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 05:30

Minkähänlainen ajokortti pitäisi olla moisen yhdistelmän vetämiseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 08:31

No aina vaan kaikkea pitää yhteen sovittaa... turhaa touhua sanon minä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:03

No se vetoaisa on huonompi konsti mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 10:02

Kaikki mukana, ettei vaan tarvitse mistään maksaa mitään. Jopa omat sapuskatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:14

Kuinkahan moni on tuollaisen hankkinut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 12:16

Onhan se kätevää,j os yksi kulkuneuvo jättää tielle,voi toisella jatkaa matkaa.