Vaikuttaako sää sinun juhannuksen viettoosi?

Minun juhannukseeni se ei kauheasti vaikuta, mutta jos on kovin sateista ja koleaa, jätämme suunnitellun kesäteatterissa käynnin toiseen kertaan, vaikka siellä katettu katsomo onkin.

Avainsanat: juhannuksen sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2011 - 19:02

Juhannus tulee ja menee vaikka olisi millainen sää. Ei sillä ole mitään vaikutusta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2011 - 17:21

Ei todella minkäänlaista vaikutusta..
Kotona ollaan ja hoidetaan lapsenlasta..
Ainoa on jos sataa niin ei päästä ulos kirmailemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 18:28

Toivon aaton ainakin iltapäivään olevan poutaista, sillä silloin minun rakas pikkusiskoni maallinen tomu
ripitellan kotimökin rantaan. On pieni hartaushetki siinä vielä.
Mutta muuten ei juhannuksen sää häiritse, vaikka sataisi.
en ole enään rientojen kassajonoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 18:35

Ennusteen mukaan sateista ainakin osan aikaa Valamon alueella, sade ei sinänsä häiritse, otan kaiken varalle hyvän dekkarin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 18:57

Sää ei juhannuksen viettoon mitenkään haittaa, sillä kotona olemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 19:27

Mökille mennään kuitenkin.Jos sataa,eikä ukkonen kuitenkaan haittoina ole, on sateellakin kiva uida ja saunoa.Grillikatoksessa istua ja grillata kuunnellen sateen ropinaa.Hiljaista!
Jos taas sää suosii,onkin sitten tekemistä noiden lisäksi huomattavasti enemmin.Sään mukaan mennään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 19:40

Ei sää haittaa,kun menemme tyttären kihlajaisiin..On iso katettu terassi..
Illasta jos sää suosii käymme katsomassa kokon sytytksen Kyminjoen rannalla..ja samalla tanssimassa..Viimme juhannuksena tapasi tämän kaverin juhannustansseissa...tässä samassa paikassa minne nytkin menemme...heillä sitten vuosimuistelot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 22:09

Ei vaikuta mutta olisihan se hienoa että olisi nyt satamatta .Vaikka kovasti uhkailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 05:39

Vaikuttaa sikäli, että jos sataa pitää sisä/katos tilat järjestellä porukoille,
mutta sateettomassa yössä on koko maastokäytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 05:43

Ei vaikuta millään tavalla. Tavallinen viikonloppu vain...näyttää kyllä olevan vapaapäivät, yllätys, yllätys sillä kuvittelin, että ilman muuta töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:31

Kyllä vaikuttaa eipä tule oltua niin paljoa ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:48

Ei vaikuta, koska Juhannuksen sataa lähes aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:59

Ei millään muotoa: jos sataa ollaan sisällä, jos on koleaa sytytetään takka ja jos paistaa aurinko ollaan ulkona. En anna säiden pilata fiiliksiäni, tulee mitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:39

Vaikuttaa siinä määrin, että vierailevat pienokaiset varmasti väsyvät sisätiloihin jos vettä tulee kaatamaalla. Muuten tuo juhannuksentienoon sää on erittäin tuttu juttu.