Huomenta napsut ja sateista aamua. Taivaskin itkee, kun loma loppui ja tänään alkaa työt. Toisilla loma alkaa tai jatkuu?

Avainsanat: sataa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2011 - 18:27

Vettä on satanut koko päivän, aamulla niin, että porukat tulivat töihin kumpparit jalassa. Nyt iltaa kohti sateen määrä vähän laantunut, mutta sateenvarjoa tarvitaan edelleen. Tämän viikon jälkeen sitten alkaa meikäläisellä kauan odotettu loma...

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastanneille. Sinulle oikein antoisia lomapäiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2011 - 07:54

Se on "päivää" seitsemän jälkeen rakentajilla.
Meilläpä paistaa aarinko.
Sää juuri nyt: www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 07:55

Huomenta sinullekin, nyt taivas on täällä vähän kirkkaampi mitä moneen päivään on ollut. Toivotan sinulle mukavaa työpäivää ota tänään löysin rantein vaan ne työt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 08:11

Töitä, töitä vaan, näinhän se meidän työmuurahaisten on sitä tehtävä.
Minä tosin olen vapautunut jo vähän ennenaikaisesti normaalityöstä.
Mutta elämässä ollaan kiinni sitkeästi.toivon Sinulle ilomieltä työpaikallesi.
Varmaan tyotkin olemuksellasi turvaa ja tukea olet iloinen ja huomioon-
otava ihminen, sopiva työhösi.

Hyvää alkavaa juhannusviikkoa, en toivota vielä juhannusta, sillä eiköhän tässä
puolin ja toisin säkeet lentele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 09:12

Sadetta ei tänä aamuna ole saatu, saa nähdä miten päivän aikana sitten. Aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 11:06

Nukuinkin piiitkään....eikä sada. Lokit huutavat ruokkiessaan poikasia. Yritän lähteä lenkille. Ei lomalla, vaan "lomakkeella"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 11:15

Turussa on sateen näköistä vaan vielä ei ole moista ripauttanut, sitä odotellessa..
Viime viikko melkein meni kosteassa vesikelissä, helteistä ei tietoa...
2 viikon päästä onneksi pääsen helteeseen Hurgharaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 11:50

Loman eka päivä tänään. Juuri sopiva sää hoidella pakollisia asioita kuten labrassa, pankissa, verotoimistossa ja isännöitsijäntoimistossa käynnit. Seuraavaksi kirjastoon ja kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 12:18

Puolipilvistä, aurinko välillä pilkottaa, onneksi ei sada. Lomalla on niin mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 12:43

Pikkasen tuossa aamutuimaan ripotteli. Ahti kuitenkin soi antejaan. Kuhat fileroitu ja ahvenet savustuksessa. Oloneuvoksella onnellisen miehen aamu ja päivän alku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 13:47

Kyllä täälläpäin aurinko näkyy ja lämmittää. Kosteita öitä pitelee ja itikoita.Ihan kuumaa oli pellolla.
Pilviä taivaalla ja aika tummia. Välillä jyrisyttää. Mutta ei sada,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 20:00

Puotainen päivä ollut.Olin Myllykoskella kalan myynissä..oli mukavsti porukkaa torilla..vapaapäivä meni lapsenlapsen apulaisena..mutta meillä oli hauskaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 05:46

Aika mukava päivä oli sään suhteen, ennusteista huolimatta, eipä sadellut ja pilvipoutainen päivä tuntui oikein mukavalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 10:32

Nii kyllä taivas sai jo itkunsa itkettyä ja nyt on tilalla tuo suuri keltainen valoa antava mollukka ja ainut sateen jälki on tuuli joka vei ne itku pilvet mennessään kait sinne suomen puolelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:37

Kesävieraiden lähdön myötä loppui myös lyhyt loma. Taidan minä itkeä enemmän kuin taivas.