Kuuluisa näyttelijätär viettää tänään syntymäpäiviä. Kuka on tämä Oscar-voittaja?

Hänellä on kaksoiskansalaisuus eri mantereilla.

Lisätty: 19.06.2011 - 15:59

Näköjään elin päivän etuajassa. 20.6. on kyseessä ja Nicole Kidman on tuon päivän synttärisankari. Onnea hänelle jo etukäteen.

Avainsanat: oscarin voittanut näyttelijätär

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 07:28

Tuntomerkkeihin sopiva näyttelijätär olisi Nicole Kidman, mutta hänellä on syntymäpäivä 20.6, joten nyt ei passelia löydy....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 09:21

Samaan tulokseen tulen kuin tannelikin . Nicole Kidman, syntynyt 20.6.1967 Honolulussa.
Hänellä on kaksoiskansalaisuus Yhdysvaltain ja Australian.
Hän on saavuttanut urallaan useita alkintoja ja osca palkinnon elokuvasta Tunnit.

Muuta en löydä koko oscar voittajien luettelosta.
(Asian ulkopuolelta nuorin tyttäreni viettää tänään synttäreitään 19.6.oli juhannusaaton lapsi,
ei ole voittanut oscaria, vaan äitinsä sydämen.)

Lähteet:
oscar voittajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:21

Nicole Mary Kidman (s. 20. kesäkuuta 1967 Honolulu, Havaiji) on australialainen näyttelijä. Hänellä on sekä Yhdysvaltojen, että Australian kansalaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:53

Nicole Mary Kidman

Kidman näytteli vuonna 1990 ilmestyneessä elokuvassa Days of Thunder Tom Cruisen kanssa. Tuolloin Cruise oli naimisissa näyttelijä Mimi Rogersin kanssa, mutta erosi tästä avioituakseen Kidmanin kanssa. Häät pidettiin Telluridessa, Coloradossa jouluaattona 1990. Kidman ja Cruise adoptoivat kaksi lasta, Isabellan ja Connorin, ja perhe asui Los Angelesissa, Australiassa, Coloradossa ja New Yorkissa. Pari erosi vuonna 2001.

Kidman meni kihloihin muusikko Keith Urbanin kanssa vuoden 2006 alkupuolella. 25. kesäkuuta 2006 pari meni naimisiin Sydneyssä, Australiassa. Kidman ja Urban saivat 7. heinäkuuta 2008 ensimmäisen yhteisen lapsensa, kun tytär Sunday Rose Kidman Urban syntyi. Parin toinen tytär, Faith Margaret Kidman Urban syntyi 28.12.2010 sijaissynnyttäjän kautta. Lapsi on biologisesti Kidmanin ja Urbanin.

Kidman kasvoi katolisessa perheessä, mutta vuosien aikana vietti aikaa myös skientologian parissa Cruisen kanssa. Avioituessaan Urbanin kanssa Kidman palasi lapsuutensa katoliseen kirkkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 19:07

Nicole Kidman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:12

Kissanainenhan se on tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:28

Tästä tyttösestä on kyse:
fi.wikipedia.org/wiki/Nicole_Kidman

Lähteet:
wiki