Tuttuja maisemia?

Lisätty: 19.06.2011 - 00:06

www.youtube.com/watch?v=Vk5Kp12lL_c

Avainsanat: matkailumainos suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 09:20

Kaunis kesä kuvaus suomesta .Oli minusta muualtakin kuin helsingistä .Suo kuvaus pitkospuinenoli ihan kun meidän pikku suolta.Välillä tuli valkeakoski mieleen ja sitten pojat sai pitkälahkeisissa uida polskutella. Uimahalleissaahan sitä ei sallita. Oli mieluissaa kuvasta päätellen ja lämmintä.
Suomi on kaunista katsella .Täällä on vehreyttä ja puhtautta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 01:03

Aika hieno video Suomen kesästä (hyttyset vain puuttuu tunnelmasta). On vain niin levoton kuten nykyään kaikki videot, fiilinki puuttuu tästäkin. YouTubessa on aika hyviä mainospätkiä, mutta lisää monipuolisempia olisi tarpeen. Nyt kunnon tekijät töihin, tämä on uskomattoman hyvä mainoskanava. Tuo videon ensimmäinen kommentti (ponylover07) on hyvin asiallinen, miksi Suomea mainostetaan niin usein talvisena ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 01:21

Aika raikas mainosfilmi Suomesta, muutama kuva oli myös kotikulmilta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:20

Suomi on kaunis maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:23

Ei kai Helsinki ole vielä levinnut koko maahan?

Ny Slotin ja Bentskärin majakan ehdin tunnistaa, muut meni liian nopiasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:25

Ihan kiva.Tuttuakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 08:25

Kauniita, osin tuttujakin paikkoja. Lisää tällaista Suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 09:28

Olihan tup tunnistettavissa Suomesta. Tosin ne varpaat venen kokassa tunnistin
kotipaikakseni. toki muutakin järkevää oli mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:17

Oma maa mansikka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:56

Pikkuisen liian liukkaasti kuva kulki jottei päässyt nauttimaan kunnolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 22:44

Hyvä video!
Paljonkin oli tuttuja paikkoja ja tunnelmia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:11

Pohjolan valkea kaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 13:50

Vauhdikkaasti kuvattu video kauniista pääkaupungistamme. Paljon oli tuttuja juttuja vaikka asunkin kaukana Helsingistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:26

Syntymäseutu tuolla näkyi alussa olevan, mielellään noita katselee. Olen nähnyt tuon joskus aiemminkin.