Katsotko Jukolan viestiä tv:stä vai oletko peräti paikan päällä?

Appiukko päivystää tämän yön jossakin puskassa ja jännää, kuka voittaa.

Avainsanat: jukolanviesti suunnistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 23:52

Minua ei saisi kirveelläkään seuraamaan tätä lajia. Nuorempana nauroimme kuollaksemme, kun radiossa lähetettiin kisaselostus paikan päältä. Se oli todellista viihdetta urheilutoimittajan yrittäessä hiljaisella äänellä selostaa missä mennään.

Kysyjän kommentti

Samoja kokemuksia lapsuudesta minullakin, kun radiosta kuunneltiin... :)
Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 01:00

Kyllä parhaillaan seuraan, uusi tekniikka on tehnyt tästä mielenkiintoisen lajin seurata tv:stä ja komeaa ktsottavaa, kun kiiltomadot etenee maastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:20

Unohdin, enkä ollut paikankaan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 09:22

Illalla katsoin miesten lähtöä. Olipa hienoa kun tulivat ensimmäiselle rastille. Rupesi kauniita tähtiä vilkkumaan metsän keskellä ja niitähän riitti. Kuuluttaja totesi että kiiltomatoja tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 09:46

Yöllä vilautin tv.tä, aamulla kuulin radiosta tulokset. Hienoa Norja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 14:57

En ole katsonut, enkä tule katsomaan.Ei kiinnosta pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:16

En ollut paikan päällä, enkä seurannut TV:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:50

Ohi meni, paitsi Venlojen tulokset. Voordimiesten röytämistä Greikassa katselin maxilta. Jotakin tarttis tehdä ettei nuo Sitikka ukot juhlis aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:53

Eipä tuulut katseltua oltiin monissa kirppiksissä saldona tuli vain 1 nippu raparperiä 1€ ja sen jälkeen mentiin tytön luo katsomaan leffaa.
Nyt istumme taas kotosalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 22:48

Pätkiä katsoin tallennuksesta..Poikani kyllä oli paikanpäällä,kun osti viimekesänä tontin sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:10

Teksti-TV:stä seurailen. Muuten jää katsomatta. Sitten urheiluruudussa tulee pakolliset pätkät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 12:00

En seurannut muuta kuin sen pienen pätkän, mitä Urheiluruutu uutisoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:24

Nuoruudessani samaa harrastaneena, muistan mitä se oli. En katsele enkä kuuntele.